“Leuke pinxtos bar!”

Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
Wijk: El Mercat
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant kun je beneden en boven eten! Boven is a la carte, beneden pinxtos.
Wij kozen voor de pinxtos, op de toonbank staan genoeg koude pinxtos die je zelf kan pakken. Het concept is simpel, de pinxtos kosten €2 per stuk. De koude haal je zelf aan de toonbank de warme worden rond geserveerd. Er is echt van alles waaruit je kunt kiezen, van vis, vlees tot vegetarisch. Vond het alleen jammer dat er niet een kaartje bij stond met wat er precies op het broodje/toastje zat. Aan het einde van de rit worden je stokjes op je bordje geteld en rekenen ze daarmee uit hoeveel je gegeten hebt. Ze zijn hier wel goed van vertrouwen, leuk restaurant, zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: augustus 2019

14 maart 2020 beoordeeld

Typisch Spaans restaurant, benden tapas, boven à la carte.
We vroegen om wat tijd te laten tussen de gangen en dat werd gerespecteerd. Vriendelijke bediening, zaak is redelijk groot, er zat een groep achter ons en dat gaf wat extra rumoer.

14 maart 2020 beoordeeld

Hebben hier een aantal malen gegeten, beneden (Pinxtos/Tapas) en boven in het restaurant. Pinxtos/tapas uiteraard prima van kwaliteit en betaalbaar, helaas te weinig variatie als je meerdere keren komt, maar eten is goed. Boven ook zeer lekker
(solomillo de vaca) en Atun a la parrilla, deze was uitstekend. Bij het vlees helaas wat vet aanwezig.

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden trek in een mooi stuk vlees. Dat hebben we hier zeker gevonden. We zaten boven in het restaurant. Beneden hebben ze Pinxtos, maar daar hebben we dus geen oordeel over. Het vlees was echt top, de wijnkaart was top en de bediening was ook prima. Ze hebben trouwens ook heerlijke verse vis. Mijn vrouw had tarbot genomen en was uiterst tevreden. Het restaurant heeft een strakke en luxe uitstraling. Het is geen drukke rumoerige eettent, dus je hoeft niet hard te praten om elkaar te kunnen verstaan en je kunt lekker rustig genieten van je eten. Daar moet je van houden. Voor deze avond was dat precies wat we wilden. Eet smakelijk.

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zéér lekkere pintxos...authentieke Spaanse bar. Een echte aanrader! Zeker eens gaan proeven van de ontelbare vers klaargemaakte hapjes

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Sagardi Valencia Centro bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia
Valencia, provincie Valencia

In Sagardi Valencia Centro geweest? Deel je ervaringen!