“Na twee jaar nog steeds prima.”
Beoordeling van La Mamma Rossa

La Mamma Rossa
Geclassificeerd als nr. 26 van 344 Restaurants in Calpe
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee jaar weer terug in Calpe. Meteen de eerste avond naar ons favoriete restaurant voor een heerlijke pizza. De keuken is nog steeds prima. We hadden vooraf een garnalencocktail. Smakelijk die stukjes ananas in de cocktail. Daarna ieder een heerlijke pizza. Verse ingrediënten en prima van smaak en goede bodem. Fijn was dat de bodem licht voorgesneden was. Voor het nagerecht was nu even geen plaats meer. Volgende week opnieuw hier aanwezig.

Datum van bezoek: augustus 2021

9 augustus 2021 beoordeeld

Voor de eerste dag van ons verblijf kozen we voor dit restaurantje.
We werden er zeer vriendelijk ontvangen.
Na een aperitiefje bestelden we als voorgerecht een pizza Mamma Rossa om te delen en dit was een voldoende grote portie en het smaakte heerlijk.
Als hoofdgerecht koos mijn man voor de ossehaas met champignons en ikzelf voor de eende magret. Beiden een lekkere bereiding en mooie portie.
Daarbij dronken we een flesje huiswijn. (10,90 €)
We sloten af met een koffietje.
De rekening bedroeg +/- 70 €
We kunnen deze zaak zeker aanbevelen en gaan bij een volgend bezoek aan Calpe ook zeker terug gaan.

Datum van bezoek: juni 2021
23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ilian en zijn team zijn een ster in de gast welkom te laten voelen en serveren de heerlijkste pizza’s en pasta’s voor een meer dan schappelijke prijs , de meeste gerechten ( pizza of pasta ) liggen maximaal rond de €10 . En het smaakt allemaal even goed ! Daarnaast heerlijke wijnen , ja het is en blijft 1 van onze favoriete restaurants . En dan heb ik het nog niet eens over de super voor -en nagerechten . Tip: eet van tevoren niet heel veel want de porties zijn riant te noemen . Ben je in Calpe dan is een bezoek aan la mamma rossa Zeer de moeite waard !

Datum van bezoek: augustus 2020
18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Ook laat op de avond kun je er goed terecht. Mooie italiaansegerechten.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat we dit jaar niet naar Calpe kunnen. Volgend jaar weer bij jullie op bezoek. Kunnen we weer genieten van jullie overheerlijke voorgerechten en pizzas. Hopen dat jullie deze corona ellende overleven.

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die La Mamma Rossa bekeken, bekeken ook

In La Mamma Rossa geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.