“Niet aan te raden!”

Keukens: Duits
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld

Vond het niet te vreten had onze laatste avond op calp toch anders voorgesteld... jammer!! Maar gelukkig verderop nog een lekker terras gepakt met lekkere ijsjes...

Datum van bezoek: augustus 2020

6 augustus 2020 beoordeeld

Hier kun je ook goed eten voor weinig wij waren met zes man 100 euro kwijt voorheen drie gangen menu inclusief drinken

Datum van bezoek: augustus 2020
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was eetbaar, maar niet echt goed te noemen. Dat verklaart de grote aanwezigheid van Amerikanen. Veel eten maar geen oog voor kwaliteit. Bij het eten zijn ze de saus vergeten. We hebben dit meteen meegedeeld en de saus zou eraan komen. We hebben de saus echter nooit gezien.
Bij het afrekenen hadden we dit nogmaals gemeld maar kregen een flauw excuus. We kregen niet eens iets aangeboden van het huis. Wel de vraag of we nog een dessert wilden bestellen..
Ik zou de restaurant aan niemand aanraden, onpersoonlijk , niet kwalitatief en onvriendelijk.

Datum van bezoek: september 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ontvangen, vriendelijk personeel, zeer goed gegeten, meer dan genoeg.

Het huis gebrouwen bier is lekker verfrissend.

Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
12 maart 2018 beoordeeld

Hebben nu diverse malen bij het Steakhouse in Calpe gegeten, van 3-gangen menu, steaks, spareribs etc en nog nooit teleurgesteld de deur uit gegaan. Een heerlijk vers gebrouwen bier uit het Brauhaus ernaast. Vriendelijk personeel, soms is reserveren noodzakelijk. Een aanrader

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Steakhouse Calpe bekeken, bekeken ook

Calpe, Costa Blanca

In Steakhouse Calpe geweest? Deel je ervaringen!