Beoordeeld op 12 maart 2020

In alles waren we tevreden geen minnen gevonden is de 4 sterren zeker waard .Fantastish personeel , heel goede keuken en afwisselend entertaiment, Mooie kamer en voorzieningen, goede badkamer en netjes onderhouden . En natuurlijk goed centraal gelegen

Kamertip: Als het mogelijk is zeezicht boeken.
Datum van verblijf: februari 2020
RH-HotelsBenidorm, Manager van Hotel RH Corona del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Beste Martin en Jeannette,

Beoordeeld op 10 maart 2020

Locatie met zicht op zee en rustig 's nachts ! Mooie grote kamers en prima onderhouden. Vriendelijk personeel en vooral personeel dat blijft, zo dat men steeds bekende gezichten terugziet. Is een beetje als thuiskomen. Ook de gasten komen graag terug, zodat men er steeds kennissen terugvindt en dat is wel prettig.

Kamertip: Mooie, praktische kamers, goed onderhouden, goede bedden. Liften die goed werken en niet traag. We zijn echt tevreden.
Datum van verblijf: maart 2020

Beste Dora,

Hotel RH Coronas del Mar

Beoordeeld op 10 maart 2020

Mooi hotel tegen de boulevard gelegen. Locatie is wel een druk punt met verkeer. Dus wel zaak s'nachts de ramen te sluiten. Kamer met zeezicht is aanbevolen. Ligt in de zon en uiteraard mooi uitzicht naar ze. Attente en vriendelijke service.

Kamertip: Zeezicht is aan te bevelen.
Datum van verblijf: maart 2020

Beste Jan,

Hotel RH Coronas del Mar

Beoordeeld op 3 maart 2020

Mooi verzorgd hotel met klasse. Toplocatie aan (zijdelings) wandeldijk en strand (straat oversteken). Op 5 min wandelen van het oude centrum met winkels en tapabars.
Mooie kamers, gezellig restaurant, vriendelijk personeel.
Zonnig terras aan de bar, ideaal voor een aperitiefje.
Een aanrader!
Gezellig zwembad buiten.

Reistype: Reisde alleen
RH-HotelsBenidorm, Manager van Hotel RH Corona del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 24 februari 2020

Dit was de tweede keer dat we via Tui geboekt hebben en we komen zeker terug. De ligging is voor ons perfect, aan de boulevard en net iets buiten het oude centrum. Het eten is in buffetvorm, de kamers worden goed schoongemaakt en het personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2020
RH-HotelsBenidorm, Manager van Hotel RH Corona del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Goedenavond Carla,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen.

We hopen u snel te zien,

Vriendelijke groeten