Beste IngridLejeune, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven over ons etablissement, H10 Porto Poniente.
Wat betreft het vuil waar u het over heeft, u bent vergeten te vermelden dat het die dag regende en u heeft niet begrepen dat het normaal is dat dingen vuil worden als het regent.
De huishoudster heeft uw hele kamer schoongemaakt, inclusief de ligstoelen, zodra u dat zei, dus u zou dankbaar moeten zijn, want de snelheid waarmee ze aan uw behoeften hebben voldaan was erg snel.
We werken om het de klant naar de zin te maken en veel van de keren dat u vroeg om schoon te maken, hebben mijn collega's dat onmiddellijk en zeer goed gedaan.
De foto van de pot is genomen tijdens de ontbijtspits, wanneer het restaurant vol is, zoals u begrijpt kunnen we de pot niet verwijderen en 5-10 minuten laten staan voor de klanten zonder ze eten te geven in de show-cooking waar het een spektakel is om onze collega's live te zien koken.
Voor de jam zijn er geen potjes, maar wel schaaltjes, die precies dezelfde functie hebben.
Het spijt ons dat u het hotel niet goed vond, maar u moet eerlijk zijn en overal commentaar op geven.
We zien al in uw andere beoordelingen op uw profiel dat u nooit een plaats goed beoordeelt, het spijt ons dat het deze keer ook zo is.
Vriendelijke groeten,
H10 Porto Poniente Team.