“helemaal tevreden”
Beoordeling van Sherpa Restaurante Asiatico

Sherpa Restaurante Asiatico
Geclassificeerd als nr. 7 van 927 Restaurants in Benidorm
17 maart 2020 beoordeeld

Hier samen met mijn vrouw gaan eten. Eerst even zoeken want het bevindt zich in een zijstraatje van één van de 2 hele drukke straten, maar dan heb je ook wat. wij gingen lekker voor het menu met gamba´s en heerlijke thaise soep met heerlijke witte wijn alles was heerlijk en de gastvrouw een schatje. Wij vonden het zo goed, dat we de dag daarna weer gingen. Leuke bijkomstigheid was, dat we hele leuke mensen uit Nederland tegen kwamen, hetgeen het geheel nog gezelliger maakte.

Datum van bezoek: februari 2020

21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aantal keren hier gegeten, was toen erg goed. Had me er erg op verheugd maar dit keer viel het erg tegen. De Sherpa pad thai leek wel een grote kleffe deegbal met 2 halve garnalen en 2 stukjes kip, wat net aan opgewarmd was in de magnetron.

Datum van bezoek: november 2019
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we in januari hier verschillende keren geweest waren zijn we ook nu weer langs gegaan. En ook nu weer was het fantastisch. Heerlijke gerechten en erg vriendelijke bediening. De groene curry met de rijst die geserveerd word is geweldig. Maar ook de tikka massala is top. Laat je verassen door het menu. De porties zijn groot genoeg voor iedereen.

Datum van bezoek: mei 2019
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en niet te groot restaurant in een rustige straat. Vriendelijke gastvrouw die ons een goede uitleg gaf Vd gerechten. Heerlijke gerechten op de kaart. Vooral de Thaise groene curry en de chilli chicken waren fantastisch. Je kon aangeven hoe spicey je het wilt hebben. Meerdere keren geweest en elke keer erg goed.

Datum van bezoek: januari 2019
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier heerlijk gegeten. Lieve ontvangst door de gastvrouw. Ze hielp ons goed met de keuze.
We namen alle drie een keuzemenu. Voor 15 euro
Super super lekker.
Echt een aanrader. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Sherpa Restaurante Asiatico bekeken, bekeken ook

Benidorm, Costa Blanca

In Sherpa Restaurante Asiatico geweest? Deel je ervaringen!