Beoordeeld op 8 oktober 2017

Het hotel ligt op 15 tot 20 minuten loopafstand van het historische centrum, heeft eigen parkeergelegenheid (betaald, onder het hotel) en parkeergelegenheid in de buurt (gratis). Murcia heb je met een dag of twee wel gezien, 4 nachten was achteraf een nacht teveel.

De kamer was ruim en schoon met een groot tweepersoonsbed. De badkamer had een bad en een douche.

Het zwembad is lekker, heerlijk bij een stadshotel. Er zijn voldoende ligbedjes en er worden badhanddoeken verstrekt door het hotel. De fitnessruimte stelt niet zoveel voor.

Minpuntje: gratis Wifi is traag en werkte niet bij het zwembad.

Datum van verblijf: oktober 2017
HotelNelva, Director de Recepción van Nelva Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
José Antonio Pinilla – Rooms Division Manager

Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

Echt een aanrader dit hotel met zijn prachtig zwembad . De kamer was zeer ruim en luxueus ingericht en had een mooi uitzicht op het zwembad, de tuin en de bar. Het bijhorende restaurant is prijs kwaliteit uitstekend. Ontbijt was ok, maar niets groots, maar misschien waren we zo onder de indruk van de rest dat we ook hier weer een wow effect verwachtten. Dat bleef weg, voor mij vooral door het ontbreken van verse groentjes, en de mindere kwaliteit van het brood. Pluspunt dan weer wel : heel veel vers fruit!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 mei 2017

Het is heerlijk vertoeven in dit hotel.
Ideale ligging op wandelafstand van historisch centrum en universiteitsomgeving waar heel wat toffe tapabars zijn.
Het hotel beschikt over een mooi zwembad, met gratis ligzetels en handdoeken.
De ruime kamers beschikken over een kingsizebed en heel mooie badkamers. Wij beschikten over een luxedouche, bidet én een ligbad.
Het uitgebreide ontbijtbuffet was van hoge kwaliteit. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Kamertip: Wij sliepen langs de straatkant op de derde verdieping en het was hier zalig rustig!
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 19 mei 2017

We verbleven hier 3 nachten in dit stijlvol hotel. De kamers zijn zeer ruim en de "room service" perfect. Ontbijt is in buffetvorm, uitgebreid en netjes verzorgd.
De superieurkamers met ballon en terrasmeubilair op de hogere verdiepingen hebben uitzicht over de stad of op het grote zwembad waar ligstoelen en badlakens gratis beschikbaar zijn.
Reken op 15 minutes lopen naar het stadscentrum maar met de taxi (6€)gaat het wel vlugger!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 20 november 2016

Ligging van het hotel was voor ons ideaal. Op loop afstand (10 minuten) van Palacio de los Deportes de Murcia, waar we de basketbalwedstrijd Murcia-Barcelona hebben gezien. Tevens is het centrum vlakbij 15-20 minuten lopen.

Datum van verblijf: november 2016