Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hier nu 14 dagen geweest. Wat zal ik zeggen. Prima hotel, goede kamer met mooie badkamer. Wij hadden kamer 611, met een groot terras( zie foto) op de site zag het er een stuk mooier uit. S'ochtends en s' avond s heerlijk. Overdag bloedheet. Kamer word prima verzorgd elke dag. Zeer vriendelijk personeel overal. Ontbijt hebben we 2 keer genomen, maar vonden we mwa. Niet slecht, maar ook niet super. Elke dag als we het hotel binnenkwamen, rook je een erge rioollucht. Parkeren in de omgeving is de ene keer makkelijk, andere keer een drama ( 10min lopen) wel gratis bij witte strepen. ik klink misschien beetje zeikerig( ben ik niet) maar voor een 4 sterren hotel. Heb ik wel eens beter gezeten. Eind conclusie. Goed hotel als het 3 sterren was geweest. Oh vergat bijna te zeggen dat je elke avond 2 chocolaatjes krijgt en een fles water.

Datum van verblijf: augustus 2018
HCMURCIA, Director General van Catalonia Conde de Floridablanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Geachte klant:
We waarderen uw verblijf in ons hotel en delen uw opmerking met de andere Tripadvisor-gebruikers. We zijn blij te weten dat je de ontvangen attenties, de kamer, het terras zo leuk vond in de ochtend en 's nachts ... Wat betreft de garage, het is waar dat soms, afhankelijk van de tijd, het makkelijker is om te parkeren dan andere, maar we hebben beschikbaar een parkeerplaats bij het hotel voor € 15 per nacht.
We hopen u nog vele malen te kunnen blijven bezoeken.
Groeten uit Murcia

Beoordeeld op 2 oktober 2017

Alles meer dan goed! De locatie, de kamer, het ontbijt, het personeel, de netheid. Grootste verrassing waren de ongelooflijk comfortabele bedden! Het oude Murcia is zeker het bezoeken waard en ligt op nog geen 5 minuten loopafstand.

Datum van verblijf: september 2017
HCMURCIA, Director General van Catalonia Conde de Floridablanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Geachte klant:
Nogmaals bedankt voor het delen van uw mening met TripAdvisor.
We zijn erg blij om te weten dat u alles van ons hotel vond en we hopen u veelvuldig te zien tijdens uw bezoek aan Murcia
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten hier en de kamer was heel mooi en proper. Hotel ligt op de wandelafstand van het centrum van Murcia. Enige nadeel is de parkeerplaats die aangeboden wordt. Echt schandalig, je krijgt de auto er niet in zonder hem te beschadigen en ze rekenen er dan 15 euro per nacht voor aan. Ze zouden beter eerlijk zijn en zeggen dat je beter een openbare parking neemt!

Datum van verblijf: september 2017
HCMURCIA, Director General van Catalonia Conde de Floridablanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Geachte klant.
Hartelijk dank voor uw verblijf en voor uw commentaar. We zijn blij dat u de kamer en de locatie vond.
Wat de garage betreft, is op dit moment onze optie het meest economisch en dichtbij, maar u kunt ook parkeren in een openbare parkeerplaats op 5 minuten loopafstand van het hotel

We zullen je graag weer binnenkort in het hotel ontmoeten.
Met vriendelijke groet
Ver también

Beoordeeld op 11 augustus 2016

Mooi chique hotel op loopafstand van het centrum (wel een stukje lopen!). Kamers zijn schoon, netjes en fris ingericht. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt prima Engels. Zou zeker weer blijven.

Datum van verblijf: juli 2016
HCMURCIA, Director General van Catalonia Conde de Floridablanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016

Thank you very much Joost
Ik ben blij dat je vond het hotel, het ubicacióin, ontbijt en onze vriendelijke personeel ..
Wij hopen u binnenkort in Murcia.
Directeur

Beoordeeld op 13 juni 2016

Goed hotel, erg vriendelijk personeel, uitstekende ligging, leuk terrasje aan de kamer. Aan te raden voor een kort verblijf ! Vlakbij heb je een zeer goede bakker annex cafeteria, en om de hoek een super lokale bar ...

Datum van verblijf: januari 2016