“Lunch”

Yellow submarine cerveceria internacional
Geclassificeerd als nr. 369 van 422 Restaurants in Cartagena
20 maart 2020 beoordeeld

Lunch = OK. Bediening is ronduit onbeschoft! Zowel tijdens het opnemen van de bestelling als het afrekenen.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Rekening goed nakijken....... te weinig wissel geld terug gekregen, waarop ze met drie personen deze nog eens moesten onderzoeken. Toeristen worden bedrogen.

Datum van bezoek: maart 2020
14 januari 2020 beoordeeld

De service is een beetje sloom en erg onpersoonlijk. Maar het terras zit op een goeie plek in de stad.

Datum van bezoek: januari 2020
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een prima locatie, aan het plein bij het stadhuis, dus leuk om mensen te kijken. Veel keus qua bier, zowel op tap als in de fles. Bestel er 1 en ga lekker zitten. Onze serveerster was erg leuk en aardig, sprak zoals 90% van Spanje geen Engels, maar samen kwamen we er prima uit. ;-)
Over het eten kan ik niks zeggen, daar zijn andere recensies handiger voor. :-)

Datum van bezoek: augustus 2018
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is geen fijn restaurant de bediening is niet vriendelijk en het eten is niet echt lekker de doen and chips was droog en te lang gebakken
Broodjes zijn zompig
Helaas volgende keer lopen we het voorbij

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Yellow submarine cerveceria internacional bekeken, bekeken ook

Cartagena, Municipality of Cartagena

In Yellow submarine cerveceria internacional geweest? Deel je ervaringen!