Vandaag geopend: 10:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Great place, beautiful nature!

Beoordeeld op 10 september 2018

België
via mobiele applicatie
Lees alle 896 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Cartagena
vanaf 47,30 US$
vanaf 33,98 US$
vanaf 53,06 US$
vanaf 56,44 US$
Beoordeeld op 10 september 2018

Fijn strand en niet te veel volk. Lekker rustig in september. Van hieruit kan je ook wandelen. Er lopen paden in alle richtingen. Je moet ze wel zoeken, want ze staan niet goed aangegeven. Geen mogelijkheid om drinken te kopen. Alles zelf meebrengen.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018

Drie weken vakantie. De eerste twee weken geen probleem. met de hond op strand, no problem.
Er staat zelfs een bord waarop staat dat het mag maar dat de hond aangelijnd moet zijn en dat je zijn 'vuil' opkuist.
Vanaf zaterdag 23 juni stonden er weer over 'toezichters'. De bussen en het vervoer dat je dus moest nemen werd afgeschaft. 'Dat mag niet meer' zei ons één van de toezichters. Je mag dus met je eigen auto tot aan het strand, de parkings aldaar. Maar de hond mocht niet meer op het strand. ???????? Het strand behoorde in een klap niet meer tot het natuurdomein. Want daar mag de hond natuurlijk nog wel in.
Wij vinden dit alvast niet kunnen!!!

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Vertrokken met de fiets vanuit Los belones een aardig stukje klimmen om uit te komen bij de mooie rustige strandjes van calblanque
Nadien terug omhoog rechtsaf naar de salinas en kleine meertjes waar je vogels kan spotten vanuit enkele hutten
Dan verder door naar de salinas en nog een strandje dat tegen Cabo de Palos aanligt

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooi verlaten strand op deze tijd van het jaar. In de zomer heel veel bezoekers en strandzone is niet bereikbaar met de wagen.

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 26 juli 2017

In maart/april was ik hier nog. Je reed toen met de auto tot aan het strand.
Nu, in het 'seizoen' moet de auto ver buiten het domein parkeren en moet je een ticket kopen om met de bus verder tot aan het strand te worden gevoerd.
Ik noem dit uitbuiting van toeristen.
Honden zijn btw niet meer toegelaten

Datum van activiteit: juni 2017