“Oergezellige Taberna”

Geclassificeerd als nr. 886 van 12.281 Restaurants in Madrid
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Wijk: Centro
15 maart 2020 beoordeeld

We hadden een plekje aan de bar en keken onze ogen uit. De obers werken zich in het zweet om het iedereen naar het zin te maken met drankjes en hapjes. Voor het eerst een broodje mosselen gegeten... Heerlijk!

Datum van bezoek: maart 2020

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentieke bar, lekker tapas, snelle bediening, ideale plek om snelle hap na bezoek museum Prado , super lekker snelle bediening, heel veel Spanjaarden, zeker ansjovis proberen, een plek om terug te komen.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2018 beoordeeld

Dolores lag vlak bij ons hotel en viel op door de prachtige gevel van mozaïek. Op de laatste dag naar binnengestapt toen het eventje wat minder druk was en een gezellig plekje in de hoek gevonden. Een drankje en een bordje met hapjes besteld. Heerlijk! Leuk en knusse tent, informeel.

12 april 2018 beoordeeld

Na een bezoek aan het Museo Thyssen-Bornemisza (vlakbij) zijn we op aanraden van een behulpzame medewerkster op de Pl. de Jesus beland, waar dit sfeervol zaakje ons naar binnen trok. Weinig tafeltjes, maar je kunt er ook gezellig aan de bar eten. De specialiteit van deze zaak is duidelijk vis. O.a. lekkere "boquerones".
Dit is nog een échte Spaanse tapasbar en geen toeristenval.
Minpuntje: de rekening klopte niet.

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier per toeval terechtgekomen en een tijdje gezellig gezeten. Lekkere wijn en tapas. Als je een halve portie bestelt, is dat al heel wat, bijvoorbeeld de queso curado Oveja. De bonito con pompienta was ook heel lekker (broodje met vis). Aanrader!

Reizigers die Taberna La Dolores bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Taberna La Dolores geweest? Deel je ervaringen!