Beoordeeld op 13 november 2019

Mooie kamer en heel vriendelijk personeel. Het hotel is gelegen op een goede locatie dicht bij de fijne buurt Salamanca. Wanneer we weer naar Madrid gaan zullen we nogmaals dit hotel boeken. We hadden de suite met balkon, wat een aanrader is.

Datum van verblijf: november 2019
PavilionsMadrid, Director General van The Pavilions Madrid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2019

Liebes RBarmentloo:

Zunächst möchten wir uns bei Ihnen für Ihre Einschätzung und die Wahl des The Pavilions Madrid für Ihren Aufenthalt bedanken.

Es ist uns eine Freude zu erfahren, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben und wir sind sehr froh, dass unsere Zimmer mit Balkon und Blick auf die Plaza de Colon Ihren Wünschen entsprochen haben.

Im The Pavilions Madrid sorgen wir dafür, dass sich unsere Kunden wie zu Hause fühlen.

Wir freuen uns, Sie in naher Zukunft begrüßen zu dürfen.

Erhalte einen herzlichen Gruß,

Jaime Garcia-Morato
General Manager.

Beoordeeld op 21 mei 2019

Een goed en modern kleinschalig hotel, mooie kamer, goede bedden, prima douche. Goed ontbijt, verse jus en vers fruit! De locatie is echt perfect, veel attracties op loopafstand en zeer rustig gelegen. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 4 mei 2019

Van de opzet van het park tot de uitvoering van de kamers ( wij zaten in een spa pavilion ) : dit is het beste hotel / resort waar ik ooit in geslapen heb. Alles klopt hier : fantastische restaurants, prachtige natuur en een service niveau dat torenhoog is. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie locatie. Op loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Metro en hop on hop off bus is dichtbij. Vriendelijk personeel. Keurige kamers en een geweldige douche! Ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Koffie en thee op kamer.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 19 december 2018

Vriendelijk personeel, mooie nieuwe kamers, heerlijke douche! De locatie van het hotel is ook prima, lekker dichtbij goede winkels en restaurants. Enige voor mij was dat de kussens niet goed waren, een veel te dik, een te dun.

Datum van verblijf: december 2018