TripAdvisor

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Austrias
16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier afgelopen week 3x gegeten en het eten en de sfeer waren super. De obers zijn heel erg vriendelijk, gastvrij en geven je het gevoel heel welkom te zijn. Horeca op zijn best! Dank je wel!

Datum van bezoek: maart 2018

15 mei 2017 beoordeeld

Wat een waaier aan lekker tapas hier. Mijn respect gaat ten eerste naar het keuken personeel dat alle klasse producten die hier geserveerd worden op een zo lekkere manier klaarmaakt
dat wij de derde dag in Madrid terug zijn langs geweest! Top top en nog eens top!

Datum van bezoek: mei 2017
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk spaans restaurant. Eten is prima, niet super speciaal.
Prijzen zijn behoorlijk voor Spaanse begrippen, maar het zit ook midden in het toeristische centrum.
Obers erg spaans, leuk maar niet erg vriendelijk.
Kortom, spaans eten in het toeristische centrum, waar heel veel niet echt spaans is.

Datum van bezoek: november 2016
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, goede wijn en vriendelijke mensen. In het verleden voornamelijk een tapas restaurant, maar nu meer voorgerecht, hoofdgerecht, desert. Lekkete likeur van het huis na afloop.

Datum van bezoek: oktober 2016
2 juli 2016 beoordeeld

Heerlijke keuken in origineel Spaanse setting. De bediening is zeer gastvrij en adequaat, het eten uitstekend en de prijs perfect

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Cantina La Traviesa bekeken, bekeken ook

Madrid, Gemeenschap van Madrid

In Cantina La Traviesa geweest? Deel je ervaringen!