Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het is hier duidelijk gericht om toeristen in de val te lokken. Het is ook niet goedkoop en de kwaliteit van het eten is ook niet al dat. Ok het is wel een goede ligging. Bediening was enorm traag en men ging bijna ons wisselgeld niet teruggeven omdat men dacht dat het een tip was.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 mei 2017

Je stapt de metro uit op Plaza Sol en je bent in het hotel. 24 uur per dag lawaai en drukte buiten, maar als je de ramen en luiken sluit, is het stil in de kamer. Verrukkelijk! Het personeel zeer vriendelijk, de prijs/kwaliteit-verhouding erg goed. Heerlijke handdoeken, een koelkastje op de kamer en gratis wifi. Het enige waarom ik niet 5 sterren geef is omdat de bedden (naar mijn maatstaf) echt te hard is (echt Spaans)

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 11 februari 2017 via mobiele applicatie

Hotel gelegen in hartje Madrid. Van zodra je de metro Sol uuitstap ben je aan hotel.
Goede ontvangst aan receptie en je wordt naar uw kamer begeleid. Kamer is zijn ☆☆☆ waard en nette hygiëne badkamer. Ik lag op het vierde verdiep aan de patio. Stille en rustige kamer. Genoten van ons verblijf. Aanrader als je Madrid wil bezoeken.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding! Grandioze service en zeker niet vergeten te vermelden gezellig en sfeervol terras. Alles is vanaf het hotel goed te belopen en je merkt niks van de drukte op Sol.

Alles lijkt op grote afstanden van elkaar te liggen, schijn bedriegt echter en je loopt zo naar de grote trekpleisters.

De kamers zijn netjes en ruim, toilet en douche zeer degelijk tot goed. Kortom echt een dikke 5 sterren!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 30 juli 2012

Wij zijn al heel vaak in hotel Europa geweest. Het hotel is sinds we er voor het eerst kwamen geheel gerenoveerd. Vooral van belang is dat de kamers pico bello zijn en heel goed tegen het geluid van buiten geisoleerd zijn. Dat is gezien de ligging van het drukste plein van de stad geen overbodige luxe. Denk maar aan de straatmuzikanten, demonstraties.... Dat alles kan niet veel afdingen aan de perfecte centrale lokatie van het hotel. Het personeel is zeer attent en let goed op wie er binnen komen. Ook dat is gezien de lokatie in het centrum van een wereldstad geen overbodige luxe.

Datum van verblijf: juli 2012