Opslaan

vanaf 20,00 US$
vanaf 6,99 US$
vanaf 15,52 US$
Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Veel winkels, ook de bekende zoals de Zara, H&M, Bershka, etc. Het is er wel erg druk, maar deze straat moet je gewoon even zien. Ook vanwege de prachtig mooie panden.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

De Gran Vía is dé centrale straat in Madrid. Je vind er grote winkelketens, kleinere winkeltjes, restaurants, theaters, bioscopen en vast nog wel meer.
Links en rechts loop je een straatje in en vind je nog meer winkels. De kleinere, authentieke winkeltjes bevinden zich ook meer in de zijstraatjes had ik het idee.
In december is de straat in de avond mooi verlicht met kerstlampjes.
De gran vía is ongeveer 1,5km lang en loopt van calle de alcalá tot plaza de españa. Er zijn verschillende metrostops op de weg, waardoor deze goed te bereiken is.
Overdag en 's avonds was het erg druk op de gran via met voetgangers en verkeer. Wij waren er half december, dus mogelijk had dat te maken met de kerstdrukte en kersttoeristen. Ik weet niet hoe het tijdens andere periodes is.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 27 november 2019 via mobiele applicatie

Alle gekende ketens zijn er te zien.
Ook hotels zijn er gevestigd. Restaurants meer in de zijstraten. De toeristische lijn 1 rijdt er door.

Beoordeeld op 17 november 2019

Prettige winkelstraat met allerhande winkels en eetgelegenheden om vanuit deze straat allerlei wijken in te schieten

Beoordeeld op 14 november 2019 via mobiele applicatie

Een drukke en mooie boulevard met verschillende winkels maar niet het echte Spanje als je hier rond loopt.