Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel. Gastvrij personeel, een super mooie kamer en lekker rustig.
De kamer is werkelijk van alle gemakken voorzien!
Wij vonden het geen probleem dat het wat verder uit het centrum ligt, metro ligt op iets meer dan 5 minuten lopen.
Er is een bar met gratis snacks, sandwiches en zoet. Ook bier, fris en wijn is gratis! Bizar dat zoiets er nog is in deze tijd!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Net terug van een stedentrip Madrid. Een van de hoogtepunten was het hotel Artiem.
- uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel
- 7/24 uur is de receptie bemand
- heel schoon en keurig, geldt voor het gehele hotel
- prima bedden
- gratis gebruik van het kluisje op de kamer
- goede airco
- een regendouche aanwezig, deed het goed
- lounge met allerlei verse gratis hapjes en drankjes
- uitgebreid en zeer goed ontbijt voor slechts 10 euro pp
- zeer goede prijs voor wat je krijgt
- metro op ongeveer 8 minuten lopen

Kortom, een absolute aanrader !!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 24 mei 2016

Plus: Een mooi nieuw ingericht hotel (2015) in een oud appartementengebouw. Met airco en gratis wifi. Wifi is redelijk snel. Zeer ruime (±30m²) en schone kamers met grote inloopdouche (met regendouche). Een enorm flatscreen voor het bed aan de wand. Uitstekend ontbijt. De eitjes worden naar wens voor je bereid. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. En nog iets wat we niet vaak meegemaakt hebben: gedurende de dag zijn er in de lobby gratis broodjes, hapjes en drankjes (incl. bier en wijn). Grote parkeergarage. De security is goed; zonder je deurpasje kom je met de lift niet omhoog. Het is een klein stukje stappen naar de metro (ongeveer 500m). Het hotel is normaal nogal aan de prijs, maar wij hebben gebruik kunnen maken van een zeer gunstige openingsaanbieding.
Min: Met de metro ben je meer dan een half uur kwijt om in het centrum te komen. Geen PC aanwezig voor inchecken, dat moet via de receptie. De temperatuur van het water in de douche wisselde nogal eens van koud naar warm.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 29 maart 2016

Prachtige royale kamer zelfs met een zitbank

Badkamer met een enorme regendouche heerlijk. Badjassen aanwezig etc.

Tv en internet volledig aanwezig , zeer ruime kamers

Frisdrank water en snacks naar keuze . Gratis

Kamertip: Rustig verblijf
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 21 maart 2016

We wisten van tevoren niet goed wat we moesten verwachten omdat we het last minute hadden geboekt, maar het is ons geweldig goed bevallen! Het ontbijt is zeer goed en 'the green' lounge (met gratis snacks en drankjes) is ideaal. De kamer is zeer ruim, schoon en onwijs comfortabel. De regendouche is een groot pluspunt. Het enige dat iets minder is, is de locatie. Het is ongeveer 30 minuten met de metro naar het centrum. De kernwaarden van het hotel (ecologisch, healthy en duurzaam) vonden wij top! Personeel ook erg vriendelijk en overige voorzieningen (fitness, gymbag lenen etc.) ook erg goed. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2016