Beoordeeld op 25 maart 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier een junior suite geboekt. Aangenaam een bankje met een bureau aan de ene kant en het bed aan de andere kant. Regendouche en gewone douche. Kluisje, kast en nespresso koffie. We hebben hier 8dagen gezeten. Supermarkt in de buurt. Ontbijt tot 12.00 uur in het weekend. Bij het ontbijt halen ze je lege borden weg , als je niet uitkijkt je halfvolle borden ook. De hard gekookte eieren zijn soms een beetje oud. Niet ect lekker. Voor de rest veel keuze brood, beleg, fruit, fruitsap, koekjes...
Een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 maart 2017

3 à 4 dagen Madrid voor een stedentrip, heeft ons met dit hotel een goed gevoel voor de prijs/kwaliteit bezorgd, de enige kanttekening die wij maken is het restaurant (beperkte kaart en bediening). Ligging t.o.v. het centrum en bezienswaardigheden goed.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 27 november 2016

De kamer is op zich prima maar veel te warm. Bed slaapt goed. Airco functioneerde niet en blies alleen warme lucht. Raam open was enige oplossing. Alles wel schoon en netjes en ook prima douche. Ontbijt prima met veel keus maar de bar is niet gezellig en vroeg dicht. Hotel is verdeeld over twee panden naast elkaar dus voor ontbijten een kleine wandeling over straat.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 15 juni 2016

Het hotel ligt even buiten het centrum maar erg dichtbij, het metrostation Gregorio Maranon waar twee lijnen samen komen. Op de weg naar de metro is een kleine supermarkt ook handig voor flesje water etc. Het hotel heeft twee vestigingen, aangezien wij er ontbijt bij hadden kwamen we in het tweede gebouw terecht. Dit was het achterste. De ontvangst was prima en hartelijk. Onze kamer was modern en redelijk groot. Het bed was uiterst prettig. De badkamer was een plus. Geen bad maar een regen douche!. Voor ons was dat prima we hebben liever een prima losse douche dan een douche in bad.
Het ontbijt was goed verzorgd zoals we gewend zijn bij NH hotel. Kortom prima plek voor paar dagen Madrid, ik raad het hotel aan.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 9 mei 2016

Goed hotel: mooie kamer kamer, goed sanitair en uitstekend ontbijt. het hotel is gunstig gelegen dichtbij een metrostation. Geen last van omgevingsrumoer. Vriendelijk personeel. Ik zou dit hotel zeker aanraden bij een bezoek aan Madrid.

Datum van verblijf: april 2016