Beoordeeld op 24 mei 2018

Kamers heel basic, relatief klein, geen uitzicht, weggedrongen kamer en erger nog personeel niet echt vriendelijk en vooral niet flexibel. Hygiene prima. Kussens synthetisch en sliepen niet lekker. Airco op de kamer deed het ook niet. Bij binnenkomst waren waren onvoldoende handdoeken aanwezig.
De kamers lijken op de foto s veel ruimer en luxer.

Kamertip: Vraag een kamer met of zonder uitzicht en vraag naar formaat kamer
Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Francesco M, Director de Relaciones Públicas van NH Collection Madrid Abascal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear Taapken,
Firstly thank you for your comments, We truly apologize that your stay in our hotel was not of your pleasure. We are carefully analyzing every single point to provide a solution as soon as possible. We have already passed your comment to the departments involved so they could share it with all staff. Please, accept our apologies once again. We hope you could give us another opportunity to demonstrate you that it was a one-time mistake.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 17 mei 2018

! nacht in een mooi hotel. Uitzicht is er niet maar dat is voor een nacht ook geen probleem. Personeel was vriendelijk en spreekt goed engels. Ontbijt is goed verzorgd en personeel is behulpzaam.
Voor zaken een prima hotel

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Francesco M, Director de Relaciones con Clientes van NH Collection Madrid Abascal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

Dear r0gerjansen,
It is a pleasure for us to know that you have enjoyed so much your stay at NH Collection Abascal. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities marvelous and we have exceeded your expectations.
I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid.
Best Regards,

Beoordeeld op 5 december 2017

zeer vriendelijk personeel en goeie rustige ligging. Zeer verzorgd en proper met goed ontbijt, vele goeie restaurantje in de buurt. fitness voor ontspanning... Centrum ligt op een half op een half uurtje wandelen

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 oktober 2017

Warme uitstraling, het hotel had een heel goede ligging en is modern ingericht. De kamer heeft een goede indeling en de douche was prima en het toilet gescheiden.
Het ontbijt was uitgebreid en gezond.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel prima ontbijt zeer vriendelijk personeel aanrader voor een geslaagde trip madrid is een aanrader voor iedereen die van cultuur en ontspanning houdt openbaar vervoer is prima geregeld super

Datum van verblijf: augustus 2017