Beoordeeld op 17 september 2018

Super gelegen en heel vriendelijk en behulpzaam personeel niets was hen te veel super ,mooie kamers en langs de kant van de straat maar geen hinder of veel lawaai gehoord info over alles wat je kon bezichtigen en ook hoe de bus werkte

Datum van verblijf: september 2018
María F, Director de Recepción van Petit Palace Plaza Mayor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Beste geertdepaermentier

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen in Petit Palace Plaza Mayor Hotel met de TripAdvisor-community.

We zijn erg blij dat je het hotel en de locatie leuk vond. We waarderen je positieve opmerkingen over ons hotel en onze services en we zijn blij te weten dat je ervaring op ons terrein positief was.

Ik kijk er naar uit om je binnenkort weer te verwelkomen

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 november 2017

Ontzettend gevarieerd,kwalitatief en lekker ontbijt in een weliswaar klein hotel.Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad.
Goede bedden,geen enkele last van de straat door prima isolatie. Netjes ook.

Datum van verblijf: november 2017
Carolina C, General Manager van Petit Palace Plaza Mayor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2017

Geachte toerist123
Bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen over onze bedden en de ontbijtservice. Ik wil u ook bedanken voor uw indrukken over ons hotel.
We hopen je de volgende keer weer te zien in Madrid! Beste wensen
Carolina Cervera
manager
carolina.cervera@petitpalace.com

Beoordeeld op 29 oktober 2017

Ligging van het hotel was uitstekend - op wandelafstand van vele toeristische attracties zoals het koninklijk paleis, de Plaza Mayor, de Merdado San Miguel, ...
Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt met verschillende soorten brood, gebak, fruitsappen, kaas, charcuterie, .... en Nespresso koffie! Gratis internet, grqtis bruikleen van tablets en fietsen.

Datum van verblijf: oktober 2017
María F, Front Office Manager van Petit Palace Plaza Mayor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2017

Beste Jalisco2900

Het spijt ons als u een fout vindt, omdat ik de vertaling gebruikt

Hartelijk dank voor uw geweldige recensie. Ii is fantastisch om te zien dat u genoten van uw verblijf bij ons en had de kans om ons prachtig ontbijt te proberen. Ik ben blij om u te bevestigen dat ik al uw goede reacties voor het hele team heeft doorgegeven en het heeft ons allemaal heel gelukkig gemaakt.
Ik hoop dat we je snel zien

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk lang weekend in dit hotel. Hotelkamer was schoon met prettig bed en heerlijke douche. Hotel is perfect gelegen, vlakbij de Plaza Mayor en tegenover Mercado San Miguel waar je heerlijk kunt eten bij de verschillende tentjes in het gebouw.

Datum van verblijf: augustus 2017
María F, Front Office Manager van Petit Palace Plaza Mayor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Beste Gon436

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf.
We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 22 april 2017

Perfect gelegen hotel rechtover Mercado S.Miguel en Plaza Mayor. Metro in de buurt. Moderne kamer en badkamer en vermits we aan de binnenzijde lagen, zeer rustig, geen straatlawaai! Verzorgd en uitgebreid ontbijt! Vriendelijk personeel! Een aanrader!!

Kamertip: Binnenkamers hebben geen mooi uitzicht maar zijn heel rustig (geen straatlawaai)
Datum van verblijf: april 2017
Iñaki G, Director General van Petit Palace Plaza Mayor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Marleen geschat;

Bedankt voor het delen van uw mening na verblijf in Petit Palace Mayor.

Een hele team dat we deel uitmaken van het hotel, we zijn blij om te weten dat de locatie, kamers, ontbijt, schoonmaak en behandeling ontvangen, zijn aan zijn wens geweest.

Wij danken u vooral om zijn commentaar af te bevelen aand hotel aan al degenen die willen naar Madrid te bezoeken.

Wij hopen uw hotel referentiepunt voor toekomstige bezoeken aan Madrid zijn.

Met vriendelijke groeten;

Iñaki Galve