Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is een super hotel. De ligging is centraal. Een mooi park ervoor, een welness om u tegen te zeggen, zwembad op het bovenste verdiep, ruime kamers, zalig bed, super regen douche, heel lekker en ruim ontbijt. En helemaal niet duur voor wat je krijgt. Kortom een aanrader. Hier kom ik terug.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 maart 2016

Goed hotel erg service minded ...goede ligging op een mooie rustige locatie tussen nieu en oud stadsdeel in! Erg goede bar met perfecte service. Vraag wel kamer aan de achterkant zeker in het week end!

Kamertip: Kamers achterzijde en vanaf 5e verdieping
Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 augustus 2015

Mooie ruime kamers, zorg wel dat je een kamer hebt met venster naar buiten: de mijne had alleen uitkijk op een schacht binnenin het gebouw, wat een beetje een bekrompen gevoel gaf. Verde was alles tiptop en luxueus!

Kamertip: Vermijd de kamers aan de binnenzijde van het gebouw, zonder uitkijk naar buiten.
Datum van verblijf: september 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 juli 2015

Heerlijk diner in het restaurant van het hotel. In Vigo is bijna allemaal vis wat de klok slaat. Op zoek naar een lekker stukje vlees kwamen we hier terecht. Fraaie ligging. Perfecte bediening. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het hotel. Daarover kunnen wij geen oordeel geven. Maar het restaurant was zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 3 december 2014

perfecte service, prachtige kamer met de nieuwste tecnologische snufjes, heerlijk eten (ontbijt & diner), eigen garage en parkeerservice, behandelingen in de spa zijn uitzonderlijk goed en ontspannen.
enige minpunt; erg veel lawaai gedurende de nacht van de tegenover gelegen bar, waardoor je onmogelijk met het raam open kunt slapen.
zeker een aanrader voor een verblijf in Vigo!

Datum van verblijf: september 2014