Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.736)
Beoordelingen filteren
1.737 resultaten
Waardering van reizigers
773
706
184
52
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
773
706
184
52
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.737 beoordelingen
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verbleven hier met gezin (2 ouders en volw dochter) 2 nachten tijdens rondrit. Mooi en stijlvol hotel. Kamers zijn lichtjes gedateerd maar wel goed onderhouden. Probleempje met save werd onmiddellijk opgelost. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was uitgebreid en zeer verzorgd (ook de ruimte om te zitten was aangenaam). Leuke ervaring.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Bedank 24gv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alfonso L, Gerente van Melia Maria Pita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Client:

thank you very much for choosing our hotel and giving your feed back. the guest suggestion help us to improve our business.
I glad you have confortable in our hotel. Our hotel is 25 years old and We try to keep as classic hotel but updated.

Best Regards

Alfonso Lara
General Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 mei 2015 via mobiele applicatie

Wij kregen voor 10€ meer een upgrade van de receptioniste omdat we melia klant zijn al jaren. Het was een zeer mooie en vernieuwde kamer op het hoogste verdiep met een zeer groot terras en een fantastisch zicht over de baai van La Coruna. De badkamer was heel vernieuwd en zeer groot. Het. Was zeker die 10€ waard van de upgrade. Wat de parking betreft 14€ met weer korting van de meliakaart was ook zeer aanvaardbaar. Het ontbijt buffet was zoals in alle hotels van de keten zeer uitgebreid. Wij zijn al jaren zeer tevreden van deze hotel groep. Ook de uitstekende WiFi op de kamer is weer een vermelding waardig.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Bedank Riojalu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlfonsoLara, Gerente van Melia Maria Pita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2015
Google-vertaling

Dear Riojalu,

First of all, thank you for having taken some of your valuable time to send us your comments after your recent visit to Meliá María Pita.

It is great to hear that you had an enjoyable stay with us and that you were impressed with hotel facilities and services, especially in respect of our prices and comfort in our views rooms, in our parking and in the E-Point area. We are constantly working on providing our best for our guests and we are glad to see that our attempts are appreciated.

Looking forward to receive you again very soon.

Best Regards,
Laura Álvarez - Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2013

De service is redelijk zowel aan de receptie als in het restaurant.
Hotel beschikt over een restaurant, met een gematigde menukaart nl is de zelfde kaart als bij de lunch.
Bar is overdag niet open.
Het slapen met open raam is door het nogal luidruchtige buiten gebeuren, niet aan te bevelen.
De kamers zijn redelijk ruim met comfortabele bedden.
Helaas is het parkeren in en vlak bij het hotel een groot min punt.
Naast het hotel zijn blauwe zones, waar geregeld door de Garda gecontroleerd werd op tickets. De garage was volzet maar 5 min loop afstand was een openbare parkeerplaats.

  • Verbleef: augustus 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank 1087449John_W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlfonsoLara, Gerente van Melia Maria Pita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2013
Google-vertaling

Dear Client:


Thank you very much for giving us your feedback about your stay in the hotel. The costumer ´s opinion always helps us to improve the quality of our service.


Best Regards

Alfonso Lara
Director

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 dagen geleden beoordeeld

  • Verbleef: september 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laura A, Director General van Melia Maria Pita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken