Beoordeeld op 10 oktober 2017

Kamer niet groot maar zeker ok. Ruime badkamer. Alles aanwezig. Steeds heel proper gekuisd. Terras met mooi uitzicht op promenade aan zee. Heel goede locatie tegen het centrum. Lift aanwezig en zwembad op het dak. Suggestie: een kapstok tegen de muur in de slaapkamer/ inkom kamer. Wij vertrokken met heel goed gevoel, een aanrader. Niet alleen voor het heel uitgebreid ontbijt.

Kamertip: Kamer met balkon.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 januari 2017

De kamers zijn wat aan kleine kant en een beetje verouderd, maar je hebt alles wat je nodig hebt en de kamer was proper.
Het dakterras was niet toegankelijk, daarover kunnen we niet oordelen.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. In de ontbijtruimte was het te koud, maar we verbleven daar begin januari en het was ook koud buiten.
De mensen aan de receptie mogen wel wat meer enthousiasme laten zien. Bij het inchecken kregen we de sleutel van de kamer en de rest ( info ivm ontbijt,...) mochten we zelf uitzoeken. Ook bij het uitchecken was het afrekenen en buiten.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Met 8 vrienden een lang weekend (vrij-ma) verbleven in dit hotel. Schoon, heel, verzorgd, beleefd, inrichting behoorlijk modern en bovenal perfect gelegen en betaalbaar. Echt een aanrader.
Ook prima ontbijt. En eigen - tikje prijzige (€ 20,-/dag) - parkeergarage.

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 18 september 2015

Sommige kamers zijn ruim andere helemaal niet zonder prijsverschil. Kamers zijn heel netjes. Vriendelijke service en uitgebreid ontbijt. Als je voor terras betaalt, zorg er dan voor dat je een kamer aan de voorkant hebt. Achteraan hebben de kamers inkijk van de buren aan de overkant van het smalle straatje. Lounge op het dak is prima, klein zwembadje, enkele ligzetels. Prima als er weinig volk is.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 juni 2014

prachtig gelegen aan de promenade. Kamer niet echt ruim, maar alles netjes en alles functioneert goed. Receptie zakelijk en efficiënt. Toch wel 1 van de beste hotels in Sitges.
Ontbijt, behoorlijk en op het terras voor het hotel, leuk. Terras op vierde verdiep, waar je met vriendengroep wat kan consumeren. aanrader.

Kamertip: terras vooraan is echt leuk
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner