Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen kregen we een kamer in een bijgebouw : klein, slecht werkende airco, minibar stuk
Toen we het gingen melden gaven ze direct toe dat het een soort reserve was omdat alles vol zat
2 dagen later kregen we een perfecte kamer voor de prijs : ruim en alles prima in orde
Super leuk zwembad (zeker voor Sitges) gevarieerd en eerlijk ontbijt dat zowel binnen als op het terras kan genomen worden
Dikke pluim voor the staff : super vriendelijk en behulpzaam
Aanrader voor adults only en heel gay friendly
Wandelafstand van het dorpje

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
AreaClientes C, Front desk assistant van Hotel Ibersol Antemare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2018

Good afternoon,
We thank you for your feedback and punctuation. Hope you have had a good stay and it would be grateful to welcoming you again
Best Regards,
Jose Maria Coral

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is wel aan een goede opknap beurt toe. De kamers zijn niet ruim van opzet maar wel schoon en goede bedden. Het wordt elke dag schoon gemaakt met de keus voor nieuwe handdoeken of niet.

Het ontbijt is goed, ruime keus en meer dan voldoende te eten. De lunch en diner is niet aan te raden. Erg duur en niet zo smaakvol. De ligging van het hotel is dicht bij zee en een stukje lopen van het centrum.

Als je opzoek bent naar een prima hotel om te slapen en eventueel een dagje zwembad ben je aan het juiste adres!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
AreaClientes C, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Ibersol Antemare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

Dear BassieboiivD,

Thank you for taking your time and thank you for your comments.
We want to keep growing and satisfying our guests, so your opinion is really important to us considering all the good and all that matters.
We hope to see you again very soon!

Best regards,

Guest Relations Dept.

Beoordeeld op 14 september 2016

Het hotel is gerenoveerd maar op een goedkope manier zodat er nu al weer veel soorten beschadigingen zijn op de kamer en badkamer.
De rainshower was half verstopt. Niet goed schoongemaakt!!
Veel ligstoelen en parasols bij het zwembad zijn stuk. Hadden ook wel vernieuwd mogen worden met renovatie.
Kwaliteit ontbijt is minder geworden. Vaak waren er hele gewone dingen zoals sinaasappelsap (pak) niet. Ook gewone yoghurt was er nooit. Viel wel op wanneer sommige mensen erom vroegen was het er wel.
Sommige medewerkers in restaurant waren niet vriendelijk. Zelfs met arrogante houding.
Zij waren erg gehospitaliseerd bezig zodat er weinig gastvrijheid was.
Prijs/ kwaliteitsverhouding klopt niet meer. Hotel is duur geworden.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 september 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel
Heerlijk rustig en vlakbij het strand
Prima bediening en ruim zwembad met handdoeken van het hotel
Ontbijtbuffet was ook prima verzorgd en heerlijk
Ook konden we tot 2 uur s middags de kamer gebruiken op de laatste dag zonder extra daarvoor te betalen!
Ook prima WiFi aanwezig.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 juli 2016

Kamers niet al te groot, maar voldoende. Mooie inrichting. Minibar op kamer. Wij zaten wel in een bijgebouw achter het hotel, waardoor je wel steeds stukje moest lopen vanaf de receptie, trappetje af en op (onder weg door). Maar verder prima. Mooi zwembad bij het hotel, vriendelijk poolbar personeel, spreken allemaal Engels.
Er zit maar één straatje tussen en dan sta je op het strand. Het is geen heel goedkoop hotel, maar wel goed. Hele goede en brede bedden..Wij hadden geen ontbijt geboekt, maar dat was behoorlijk prijzig, € 12,00 p.p.

Kamertip: mooiste kamers hebben uitzicht op het zwembad
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner