23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis een nacht hier verbleven. Prima kamer met mooie badkamer (kamer 140, zonder zeezicht) en ruim genoeg. Bij reservering zelf verzocht om een kamer aan de acherkant, scheelde €30,-. Zeer uitgebreid ontbijt met maar 1 minpunt, smakeloze koffie! Locatie is top, aan de boulevard midden in het dorp. Klein maar fijn zwembad, goeie bar en gratis handdoeken.

Voor mij al de 4e keer dat ik er verbleef en ik kom zeker weer terug.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
17 december 2016 beoordeeld

Qua ligging is dit hotel uniek. Mooi direct aan strand/boulevard in centrum van het dorp. Met een eigen parkeergarage, die overigens wel erg krap is.

Dit hotel heeft van buitenaf een mooie, prestigieuze en luxe uitstraling. Maar van binnen is het erg eenvoudig. Van een 4 sterrenhotel verwacht je gewoonweg meer. Zelden hebben we zo'n klein en slecht bed genoten. Gehorige kamers. Was dus een tegenvaller.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Hotel-Calipolis, Guest Relations Department van Hotel Calipolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear Mr. Edward,

We would like to thank you for your kind comments regarding the location of the hotel Calipolis.

Regarding the room, we regret it did not meet your expectations. The rooms on the higher floors have better panoramic views but they are slightly smaller. If you had notified our reception staff they would have assigned you a bigger room with pleasure.

We hope you give us a second chance on your next visit.

Best regards,

6 november 2016 beoordeeld

We hebben hier 1 nacht geslapen het hotel ligt erg goed tov het strand, het uitgaansgebied en de restaurants. Ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd met uitzicht op het strand. Het is wel jammer je kunt niet buiten ontbijten. De kamer is prima. Wij hadden er een met een balkon. Badkamer is ook prima.
Dus een prima hotel maar ook weer niets speciaals.

Verbleef: oktober 2016
Hotel-Calipolis, Guest Relations Department van Hotel Calipolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Dear guest,

Thank you so much for choosing us and for your review.

We are happy you enjoyed your stay, the comfort of your room, our location and our delicious breakfast.

We do hope that we can welcome you back soon.

Best regards regards from Sitges,

20 september 2016 beoordeeld

ligging lokatie is goed, kom er al 20 jaar maar in 20 jaar niets veranderd.
Tapijt in de hal is ouwe verkleurde meuk…..

Personeel ontzettend aardig.

Ontbijt: goed

kamers erg gehorig, maar neem altijd een kamer met uitzicht op zee

Kamertip: kamer met uitzicht op zee, grotere kamers zijn op de 7e étage
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
Hotel-Calipolis, Guest Relations Department van Hotel Calipolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2016

Dear guest,

Thank very much for your loyalty. We are very proud and honored to have customer like you.

We are glad to know you enjoyed the views from your room and breakfast, however we are sorry to hear your did not find all our facilities convenient.

The next time you will be visiting us I would suggest to reserve a Bellavista room. These rooms have been completely refurbished and are located on the 7th floor!

We look forward to welcoming you in the following years!!

Kind regards,

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Plus:
Locatie
Strand voor de deur
Ruime kamers
Groot balkon
Uitzicht zee

Nadelen
Kamers zijn oud
Sanitair oud
Kamers zijn gehorig
Onze kamer werd al klaargemaakt voor volgende gasten voordat wij uitgecheched waren
Eten restaurant was mager
Balans prijs-kwaliteit

Alternatief hotel
Zat te vinden

Wij hadden met een groep een buffet, organisatie was aanfluiting. Ook stonden er geen allergenen aanduiding bij gerechten waardoor een vriend van ons een allergische reactie kreeg door het eten. Gelukkig had hij zelf medicijnen bij anders had hij naar ziekenhuis gemoeten

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden