“Heelijke wijn en kaas op het terras”
Beoordeling van Brots De Vi

Brots De Vi
Geclassificeerd als nr. 15 van 538 Restaurants in Girona
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 maart 2020 beoordeeld

lekker op een zonnig terras in een stille straat. Vriendelijke bediening met goed wijnadvies en een heerlijke bijpassende kaasplank met lokaal assortiment.

Datum van bezoek: maart 2020

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De recensies hebben het bij het juiste eind; heel lekker gegeten aan schappelijke prijzen. De hamkroketten waren de beste die mijn vrouw ooit gegeten heeft volgens haar.
Iets simpel als humus-dip wordt toch speciaal gemaakt door aparte bereiding.
Ikzelf heb slaatje gegeten; erg lekker en copieus. De kids gingen voor een hamburger; eveneens geen 'simpele ' hamburger, lekker en mooie garnituur.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Effectief simpel , geen grote bieden vol, geen groenten of bijlagen maar, simpelweg genoeg. Mooie kleine kaart voor ieder wat wils...burgers/vlees/Vis.
Als voorgerecht namen wij de croquettes ( 1x voldoende voor 2 personen) ..uitgerekte smaakvolle bitterbal plus. Rekening is prima

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een lekkere lunch gegeten: Spaans kaasplankje met ons twee en een Girona-burger. De toiletten zijn er geweldig.

Datum van bezoek: juli 2019
19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke keuken voor een topprijs. We aten met 2 personen driegangen à la carte met een glaasje cava als aperitief voor slechts 65 euro. Lekkere gerechten, sympathiek interieur en vooral een topbediening! En dit alles in het centrum van de oude wijk. Een bezoek meer dan waard!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Brots De Vi bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona

In Brots De Vi geweest? Deel je ervaringen!