“Lekkere hammen en expresso”
Beoordeling van Porcus Girona

Porcus Girona
Geclassificeerd als nr. 137 van 539 Restaurants in Girona
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
18 maart 2020 beoordeeld

Klein cafe restaurant. Heerlijke rauwe ham met brood, verse jus d'orange en prima espresso alles voor een redelijke prijs. Terras ervoor. Wij bezochten dit restaurant 3 maal net voor de algemene Corona sluiting.

Datum van bezoek: maart 2020
Xavi-by-Girona, Propietario van Porcus Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Muchas gracias amigo!!... espero puedan volver a Porcus Girona. Nosotros ya hemos podido volver a abrir!!... Hasta pronto!!

28 mei 2019 beoordeeld

we gingen er tapa boardje spaanse ham eten, waren met 4, geen kaart, namen 1 bord, elk drankje pintje erbij, bord kwam met mandje stukjes brood in de olijfolie en tomaten gewvreven. lekker ham (vrij vettig), bestelden tweede bordje omdat het smaakte...de rekening 85 euro! voor zo een bordje rekeken ze 29.95 eur...we waren toch wel even geschrokken....
vriendelijke bediening

Datum van bezoek: mei 2019
Xavi-by-Girona, Propietario van Porcus Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Hola amigos, gracias por su comentario. Les quiero comentar que ustedes comieron jamon de bellota gran reserva. Es un Jamon muy bueno artesano, y su precio en cualquier tienda de España, se acerca a los 20 € 100 grms. Les entiendo que les parezca caro, pero es como comer caviar en Rusia o comer Truffa en los Alpes. Espero les gusto y repitan otra vez a Porcus Girona. Un Saludo cordial.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi cafe/bar aan het Plaça de Catalunya met prachtige schilderijen van Girona aan de muur. Keuze uit diverse tapas en vele soorten ham. Voor ieder wat wils.

Datum van bezoek: mei 2018
xavi tall m, Gerente van Porcus Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Many thanks for your opinion. We always try to have the best products of the highest quality at the most adjusted price.
I hope to see you again.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ham en goede rode wijn. Erg vriendelijke bediening.
Leuke plek om eenvoudige eerlijke tapas te eten.

Datum van bezoek: mei 2018

I hope to see you again.

20 juni 2013 beoordeeld

Een van de weinige barretjes die nog niet drastisch gerestyled was. Lekkere tapas voor een leuke prijs....!
Gezellig personeel, wat niet goed Engels sprak, maar graag wilde leren, we hebben elkaar een beetje les gegeven.
Het terras was minder, vonden wij, de bar binnen gezelliger en meer contact....

Datum van bezoek: juni 2013

Reizigers die Porcus Girona bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona

Girona, Province of Girona

In Porcus Girona geweest? Deel je ervaringen!