Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Beoordeeld op 16 september 2021 via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten geweest. Het hotel ligt in het centrum op loopafstand van het oude centrum met de bezienswaardigheden. Mooie grote kamers met heerlijke bedden. Prima badkamer en alles lekker schoon. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. De openbare parkeerplaats onder het hotel heeft een directe toegang tot het hotel. Lekker ontbijt met veel keuze

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 18 maart 2020

Tijdens de totale sluiting van alle restaurants werd hier nog voor gestrande gasten van dit en enkele bevriende hotels een maaltijd verzorgd. Dat was wel klasse. De maaltijden waren cafetaria stijl. Lekker maar niet bijzonder. Wel veel waardering voor de gastvrijheid.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Ruime kamers en complete badkamer. Alles netjes in orde. Hotel ligt in centrum van girona, op loopafstand van winkels en restaurants. Onder het hotel is een openbare parkeergarage, die toegang geeft tot het hotel. Hotel geeft korting op het parkeertarief. Zeer vriendelijke bediening. Ontbijt hoeft men niet in het hotel te nemen maar kan ook bij het hotel in de cafetaria. Zelf dit hotel gebruikt als overnachtingshotel naar spanje.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 31 juli 2018

Voor de tweede keer in Girona en weer hotel Carlemany geboekt omdat het de eerste keer heel goed was bevallen.
Goede kamers, fijne hotel staff!

Parkeergelegenheid in parkeergarage onder het hotel, met korting van Carlemany.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 april 2018

Ik was hier als tourleader met groep van 33p. Iedereen supertevreden, mits 1 opm: 1 koppel kon venster niet openen + airco stond op min. 25° (is norm en niet te veranderen). Blijkbaar gaat het over slechts enkele kamers!! Op het gastronomische af gegeten 3x dinermenu. Zeer interessante ligging: pleintje voor hotel met terras, uit de drukte maar toch op wandelafstand van oude centrum+ de Plaza de la Independencia om te gaan 'tapear'...

Kamertip: Vraag naar kamers waarvan de venster open KAN!!
Datum van verblijf: april 2018