Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Priceline
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Beoordeeld op 27 mei 2015

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 7 maart 2015 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2015
HotelCarlemany, Director General van Hotel Carlemany, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2015

Beoordeeld op 22 november 2014

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
HotelCarlemany, Director General van Hotel Carlemany, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2014

Beoordeeld op 2 november 2014

Datum van verblijf: december 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 13 augustus 2014

Datum van verblijf: augustus 2014
HotelCarlemany, Director General van Hotel Carlemany, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2014