Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (497)
Beoordelingen filteren
497 resultaten
Waardering van reizigers
100
244
105
33
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
100
244
105
33
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 497 beoordelingen
Beoordeeld op 22 juli 2019

De ontvangst in het hotel is voorkomend en vriendelijk.
Over het verblijf in het hotel zijn we tevreden.
We zijn minder tevreden over het ontbijt.
De eerste dag verliep alles vlot. De tweede dag was de eetzaal chaotisch: geen enkele afgeruimde tafel. Er werd vlug een tafel gedekt met een mes en een lepel, de rest kon je zoeken of wachten tot dit eindelijk gebracht werd.
De schalen met kaas, gekookte hesp en jamon waren leeg, de verse meloen op.
De koffiemachine was stuk en na een vraag werd kregelig geantwoord dat je net zo goed oploskoffie kunt drinken...
Toen we appelsiensap vroegen, kregen we een nors antwoord : neem multivruchensap, bovendien is het over 10 minuten 10u30 en moet je de eetzaal verlaten.
Dan willen we nog een stukje verse meloen eten....op en wordt niet meer aangevuld.
Dingen kunnen moeilijk lopen en daar kunnen we begrip voor opbrengen, voor een norse en afwijzende behandeling is geen verontschuldiging...

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank martine v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Peninsular_Girona, Director de Recepción van Hotel Peninsular, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2019

Dear Client,

Firstly, we would like to thank you for choosing us for your stay in the very center of the old town of Girona.

Secondly, thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service.

As much as we would like to be able to address you in your language, we sadly can't. We apologise for that.

The team is pleased to know that you appreciated our Hotel, besides the breakfast.

We are sorry to hear that the breakfast didn't meet your expectations. We will take your comment very seriously, in order to improve our service. This situation will be investigated, so as to avoid an issue as such to happen again.

It was a pleasure for us to have you in our Hotel.

We look forward to welcoming you back.

The whole team is at your disposal.

Thank you very much.

Best Regards


Sònia Nicolazzi
Front Desk
Hotel Peninsular 3***

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 januari 2018

Hebben 2 nachten gelogeerd in hotel peninsular. Voor de tweede keer in 1 jaar. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Hadden een standaard kamer geboekt ,maar kregen gratis als attentie een superior kamer. Dat was een leuke verrassing. De ligging is heel goed en de kamer was echt fantastisch en heel nieuw !

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Vinkje6
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Peninsular_Girona, Director de Recepción van Hotel Peninsular, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Dear guest,

First, we would like to thank you for choosing us for your staying in the very center of the old town of Girona.

Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service.

We're pleased that the Hotel met your expectations.

We look forward to welcoming you back to the hotel.

The whole team is at your disposal.

Thank you very much.

Best Regards.

Eduard H.
Front Desk Manager
Hotel Peninsular 3***

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel op loopafstand van het centrum. Parkeren kan in de nabijgelegen openbare parkeerplaats voor €18,-

Kamers op de 1e en 2e verdieping ruim en voldoende en uitzicht op de winkelstraat. 3e verdieping smal en zonder daglicht.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank BasyManon
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 september 2016

Leuk hotel met centrale ligging. Kamer was proper maar badkamer is toe aan opknapbeurt. Hét minpunt voor mij was de verschrikkelijk slechte kwaliteit van de matras. Keihard en met een vering die je de hele tijd in je lichaam voelt drukken. Kussens waren ook te hard. Mochten de matrassen en kussens vervangen worden door betere exemplaren (en waarom niet enkele verschillende kussens aanbieden in de kamer, zoals sommige andere hotels doen) dan kom ik hier zeker nog terug. Indien niet, dan zal ik een ander hotel uitkiezen om deze mooie en gezellige stad opnieuw te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Steve C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2016

uitstekend hotel in het centrum van Gerona, vlakbij de rivier. Ontvangst was prima. Zo kregen we duidelijke info over de parkeermogelijkheden.prima prijs-kwaliteit. Aangenaam ontbijt (9,5 euro), zowel de ontbijtruimte als het buffet.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 946dieterd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken