Doubletree
Beoordeeld op 18 november 2021

Ook dit hotel hebben we gebruikt als tussenstop hotel opweg richting Alicante. Niet ver over de grens ligt dit perfect hotel. De receptie spreekt vloeiend Engels. Kamers zijn luxe, niets op aan te merken. Shampoo e.d. zit in kleine flesjes. Bedden zijn zeer goed. Pakeren kan in de parkeergarage onder het hotel, waarna je met de lift direct op de verdieping komt van je kamer.
Hotel is goed gelegen mer meerdere supermarkten in de omgeving, lopend te bereiken. Betaling kon alleen met credtcard, niet met de pinpas, wat we vreemd vonden.
Er werd gevraagd om paspoort, deze werd niet gecopieerd, maar overgeschreven, goed dus.
Een goed, luxe hotel, niets mis mee.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2021

We zijn onvriendelijk behandeld. Ook geen Honors “herkenning” door dame aan receptie en alles verder onder de maat. Eerder 2 dan 4 sterren.
Airco niet zelf te regelen, vlekken in de stoel en beschadigd meubilair.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Beoordeeld op 16 december 2019

Prima hotel, vriendelijk, behulpzaam personeel. Wat ik super vond, was het bed en de bijbehorende kussens. Het was helemaal naar mijn smaak. Ik heb er heel goed geslapen. Tevens vond ik het koekje als ontvangst cadeau een high light. Ik ga er de volgende keer gaarne weer heen. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Iñaki A, Director General van DoubleTree by Hilton Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

thank you for your nice review!
Happy to see you enjoyed your stay with us!!

We look forward to welcoming you again very soon!

Best regards

Iñaki Atxurra
GM

Beoordeeld op 5 oktober 2019 via mobiele applicatie

eten was goed omdat we met grote groep waren ,was het voor ons buffet maar het werd geregeld aangevuld. het hotel is gelegen in de oude fabrieken van Fiat. er is een loop piste in het hotel .je komt binnen en moet direkt met de lift naar boven .

Datum van verblijf: oktober 2019
Iñaki A, Director General van DoubleTree by Hilton Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

I think you reviewed the wrong hotel...

Beoordeeld op 29 september 2019

Prima hotel. Ruime moderne kamers. Prima bedden en faciliteiten. Uitzicht kan beter (blinde muur). Personeel super aardig, informeel en behulpzaam. Ontbijt in ruime zaal. Warme gerechten beperkt, wel oké. Geen gekookte eieren.

Datum van verblijf: september 2019
Iñaki A, Director General van DoubleTree by Hilton Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2019

Thank you for your nice review!
We look forward to welcoming you again very soon.

Best regards