ibis Budget
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Beoordeeld op 8 augustus 2022

Super verblijf voor een overnachting, met uitstekend ontbijtbuffet. Naar mijn mening een beetje te harde matras maar anders alles goed. Propere kamer en badkamer met voldoende handdoeken en zeep. Overnachten kan met enkel verse kleding op zak, rest is aanwezig

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 5 november 2021

Wij verblijven hier altijd als we van of naar zuid Spanje reizen. het is een goed hotel, redelijk geprijsd. Het centrum van Girona is op loopafstand en hier zijn tal van leuke restaurants en cafe's, heel erg leuk.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021

Te laat om te cancellen. Wegens onvoorziene medische problemen op het laatste moeten thuisblijven. In augustus proberen we het opnieuw. Benieuwd of we een toegift krijgen vanwege het totaal verloren betaalde bedrag....

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 23 februari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Goed veblijf ontbijt kan beter , budget hotel en 10 EUR. Extra aanrekenen voor hondje klopt niet.extra parking 12 EUR is geen budget verder niets op hotel aan te merken goede ligging net onderhouden aanrader

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibisgironacostabrava, Front Office Manager van Ibis Budget Girona Costa Brava, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste Michaela,

Wir danken Ihnen für die Meinung über seine Aufenthalt in dem Ibis Budget Girona Costa Brava. Wir hoffen Sie bald noch einmal beherbergen können.

Mit freundlichen GrüBen,

Laura