2 personen bekijken dit hotel
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Wij verbleven 14 dagen in Nord 1901. Wij hadden een juniorsuite met uitzicht op het zwembad. De kamer was echt boven verwachting. 45m²!
Mooie badkamer en luxe producten. Er was een koffiezet aanwezig en de pads werden dagelijks bijgevuld.
De ligging kan niet beter zijn. Op wandelafstand ben je bij het middeleeuws stadsgedeelte en de buurt van de vele goede restaurands.
Wij kunne dit hotel alleen maar sterk aanbevelen. grote troeven zijn prijs/kwaliteit en ligging.

Kamertip: Vaar een kamer aan de achterzijde van het hotel met een buitenraam. Veel stadshotels hebben alleen een raam aan een luchtkoker...
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

Super centraal hotel met enorm goed personeel. Enorm vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader.
De suite was heerlijk, we moesten wel aan de speciale douche wennen.
Ontbijt is lekker vers. Als er iets is de manager zeer service minded, van een zeer hoog niveau waar andere hotels wat van zouden kunnen leren!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 27 juni 2019 via mobiele applicatie

Tijdens een vierdaagse in Barcelona hier verbleven. Super locatie op enkele minuten van de oude stad. Ruime, comfortabele en propere kamer, uitgebreid ontbijt met streekproducten. Meer kan men zich niet wensen!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Proper hotel centraal gelegen in Girona, hierdoor perfecte uitvalsbasis om de stad te bezoeken.
Beleefd en vriendelijk personeel
Franse taal machtig bij ontvangst, onmiddellijk plattegrondskaartje met uitleg.
WiFi Ok, zwembad netjes
Minpunt - lift tot op 3 e, rest met trap te voet

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooi boutique hotel met vriendelijke bediening. Niet te groot dus er is plaats aan het kleine zwembad. Ideale ligging vlakbij de rivier, winkels en restaurants. Ze serveren Nespresso koffie bij het Spaanse ontbijtbuffet. What else ... in een boutique hotel.

Datum van verblijf: juli 2016