ibis
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Beoordeeld op 8 januari 2022

Bij aankomst moeten we geen covid pas laten zien, receptie is vriendelijk maar geen echt welkom gevoel, pizza besteld in hotel zelf vroegen tegen 18u man antwoord dat hij zou zien of dit kon tegen dat uur 10 min later vraag ik dit terug kan het wel 3x moeten zeggen welke pizza ik wou brengen niet naar de kamer erg het gevoel dat dit personeel niet opgeleid is wel wat mankementen aan de kamers wij kwamen van Ibis Frankrijk en daar is de service echt wel beter.In de ochtend bij ontbijt moet je ontbijt betalen hadden ze de avond voordien kunnen vragen ik heb in de ochtend nooit cash bij dus weerom naar de kamer dame en covid pas laten zien dit zou beter kunnen geregeld zijn s('nachts om 3uur ook een gek op de parking die zijn geluidsinstallatie open draait waar receptie niets tegen onderneemt ik kan dit hotel niet aanraden

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 21 december 2021

Jammer dat mijn vooraf aangegeven wens , eerste verdieping niet kon worden gehonoreerd.
Het werd nu kamer 227, niet roken bordje naast de deur. Maar helaas er was in de kamer wel degelijk gerookt, als niet roker is dat vies. Raam hele avond en nacht op een kier. NATUURLIJK hadden we om een andere kamer kunnen vragen, maar het ging om 1 nacht dus zo gelaten.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 23 augustus 2019

Gelegen net buiten het mooie Girona, met gratis parkeergelegenheid, maar toch een flink eind wandelen naar het centrum.
De kamers en badkamers zijn niet groot en aan opfrissing toe.
Ontbijt is behoorlijk.
Toch een stevige €86 voor kamer met ontbijt (2p).

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Prima accommodatie voor een kort bezoek aan de stad Girona. Op loopafstand van het centrum van de stad (plm 15 minuten lopen). Zeer goed bereikbaar vanaf de peage. Inchecken kan wat vriendelijker, maar dat kan een momentopname zijn. Verder zeer vriendelijk en prettig ervaren.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Super omgeving voor wandelen met de hond. Heel vriendelijke ontvangst en geen probleem om met de hond in de ontbijtruimte te kunnen. Ook de eetgelegenheden vlakbij heel hondsvriendelijk. Een echte aanrader voor mensen met hond (+6 euro) en voor iedereen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibisgironacostabrava, Director de Recepción van Ibis Girona Costa Brava, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw positieve opmerking over ons hotel! We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en we hopen je snel weer te zien.

Laura
Ibis Girona