“Lekkere tapas aan correcte prijzen”
Beoordeling van Bilbao Berria

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buffet, Reserveringen
Wijk: El Congrés i els Indians
20 maart 2020 beoordeeld

Kort bij de Kathedraal van Barcelona, leuk restaurantje/pastabar waar je aan correcte prijzen deftige tapas kan eten. Dik in orde.

Datum van bezoek: maart 2020

15 januari 2020 beoordeeld

aangeraden door vrienden en bezocht tijdens bezoek aan Barcelona, tapa van goede kwaliteit en lekker, genoeg keuze voor iedereen, prijs is goed, van de menukaart kiezen kan ook maar wat duurder.

Datum van bezoek: januari 2020
AinaraAC, ASi van Bilbao Berria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Dear deblaaij,

Thank you very much for share your opinion with us. We are glad that you enjoyed our gastronomic offer. Come back when you want!

25 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier altijd als we naar Barcelona gaan. Inmiddels ook beroemd bij onze familie en vrienden!
Gezellig, elke keer even lopen en weer een paar verrassende Tapas uitzoeken. Gelegen aan het mooie plein Placa Nuovo!
In het centrum van Barcelona, vaak met diverse muzikale artiesten! We love it!

Datum van bezoek: oktober 2019
AinaraAC, Asistente de marketing van Bilbao Berria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Dear Traveler524823,

Thank you very much for choosing us, we are glad that you enjoyed the experience in the restaurant. We greatly appreciate your comment. Come back again!

17 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk pincho’s gegeten! Alles smaakte heerlijk. De bediening was top en vriendelijk! Echt een aanbeveler!

Datum van bezoek: oktober 2019
AinaraAC, Asistente de marketing van Bilbao Berria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2019

Dear ingridd550,

Thank you very much for choosing us and for the excellent score. We are glad that your experience in the restaurant has been totally satisfactory. Come back when you wish.

24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer tapas gegeten hier. Zien er mooi uit en waren heerlijk. Je kan pakken wat je wil en aan de hand van het aantal stokjes kunnen ze zien wat je genomen hebt. Bediening is uiterst vriendelijk en snel!
Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
AinaraAC, Asistente de marketing van Bilbao Berria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Dear EmmyvH,

Thank you very much for sharing your comment. We are happy that you enjoyed. We hope that you can visit us another time.

Reizigers die Bilbao Berria bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Bilbao Berria geweest? Deel je ervaringen!