6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel vlakbij metrostation met mooi en modern interieur. Inchecken onder het genot van een glaasje cava. Zeer hulpvaardig personeel. Leuk dakterras met zwembad en sauna.

Hotel is door ontwerp zeer gehorig (op de vierde etage elke morgen rond 8u wakker door ontbijtzaal), kon gesprek van buren volgen door de muur heen. Neem je oordoppen dus mee! Ondanks dat hotel pas drie jaar oud is begint het al enkele ongemakken te vertonen (lekkende douche, handvat douche eraf, lift werkte niet)

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
23 februari 2018 beoordeeld

Het was een prettig verblijf. Het personeel was zeer vriendelijk en de inrichting modern. De kamers waren ook rustig. Met de metro kom je er gemakkelijk, en ook lopend ben je snel op de belangrijkste lokatie. Lekker dichtbij de halte van de aerobus, dus gemakkelijk vanuit de luhcthaven komt.
Minpunten vond ik: geen waterkoker op de kamer, de bedlakens zaten niet vast maar waren los, waardoor het bed snel een zooitje wordt, en de douchekop was wel erg groot (milieu!).

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging vlakbij het centrum en de metro.
Bijzonder vriendelijk en hulpzaam personeel voor al bij al een groot hotel.
Uitgebreid ontbijt.
Mooie kamer (wij hadden een superior room voor 4 nachten)
Geen negatieve ervaringen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
JairoM_NP, Director General van Negresco Princess Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Hi Marten!

We are so pleased you don't have any bad experience regarding our hotel. We hope to see you again in your future visits to Barcelona!

Kind regards,
Jairo Mayolas - General Manager

13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Barcelona is een altijd een heerlijke stad. Dit maal er geweest om de verjaardag van mijn man te vieren dubbel feest. Door de verjaardag een vip behandeling in het hotel helemaal top geregeld. Mooie kamers heerlijke douche en prima bedden. Op het dak een heerlijk terras met aardig personeel. Zelfs 2 jongens uit Nederland die daar stage liepen. Super service en lekker eten. Naast een verwarmd zwembad( je). We komen zeker nog een terug.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
26 maart 2017 beoordeeld

Mooi modern small boutique hotel met bijzonder vriendelijk personeel, al het personeel is service gericht. Bij binnenkomst glaasje cava en tot onze verrassing een upgrade! Kamers zijn modern, heerlijke douche en er staat een nespresso. Op het dak een gezellige bar met schitterend uitzicht over de stad, hier maken Max en Niels de lekkerste cocktails. Uitstekende ligging midden in het centrum. Binnenkort komen we terug.

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie