Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.522)
Beoordelingen filteren
1.522 resultaten
Waardering van reizigers
1.420
86
13
3
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.420
86
13
3
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.522 beoordelingen
Beoordeeld op 18 februari 2020

een en al lof over dit hotel. Vanaf het moment van reserveren was het al een en al service. Na de reservering kregen we al een mail of ze iets voor iets konden doen. Ze hebben toen allemaal mooie restaurants geboekt voor ons, waaronder Tickets waar we zelf geen tafel meer konden krijgen.

Bij aankomst service ten top. Iedereen was zo vriendelijk en alles was zo mooi en schoon. Echt top! Het ontbijt was ook heerlijk. Zeker het geld waard.

Datum van verblijf: februari 2020
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank biancavJ7530JU
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, General Manager van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2020
Google-vertaling

Dear biancavJ7530JU,

Thank you for choosing The Serras and taking the time to write a review about your experience with us.

I was very happy to have you describe your stay with us as ¨Awesome!¨, that you truly appreciated our all-around great service and felt everyone was so friendly, everything so nice and clean and our breakfast simply delicious. Thank you very much! Our team is truly committed to creating one of a kind hospitality experiences for our guests, so we truly appreciate your fantastic feedback. It was truly a pleasure to personally take care of you throughout your stay with us.

My team and I thank you for your kind words and I personally look forward to welcoming you back the next time you visit us at The Serras.

Kind regards,

Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2019

Just perfect. Geweldige service, mooie locatie nabij de haven en de Ramblas, heerlijk restaurant en bovenal zeer vriendelijke en klantgericht personeel. Kamers mooi en schoon, en een heerlijke rooftop. Wij komen graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank bertderksen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019
Google-vertaling

Dear bertderksen,

Thank you for choosing The Serras Hotel and taking the time to write a review about your experience with us.

I was very happy to have you describe The Serras as ¨Excellent hotel in super location in Barcelona!¨, that you found everything to be just perfect and that you appreciated the great service offered by our very friendly and customer-oriented staff. Thank you very much! Our team is truly committed to offering you a unique, personalized, luxury-oriented service so we truly appreciate your fantastic comments. It was truly a pleasure to personally take care of you throughout your stay with us.

I personally look forward to welcoming you back at your new home in Barcelona.

Kind regards,

Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 maart 2019

sublieme ervaring; alles tot in de puntjes verzorgden heel vriendelijk personeel. Van het ontbijt tot avondmaal alles was perfect; hier word je echt verwend en word je bediend met een oprecht gemeende glimlach

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Vacation41921349884
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019
Google-vertaling

Dear Vacation41921349884,

Thank you for choosing The Serras Hotel for your stay in Barcelona and taking the time to share a few words about your experience with us.

I was very happy to have you describe your stay with us as ¨PERFECT¨, that you had a sublime experience at The Serras and that you appreciated our very detail-oriented team who you felt spoiled you and treated you with a genuine and sincere smile. Thank you very much! Our team is truly committed to offering you a unique hospitality experience and treating you with exceptional care, so we truly appreciate your fantastic comments.

I personally look forward to welcoming you back at your new home in Barcelona.

Kind regards,

Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Het beste hotel waar ik ooit verbleef. Vriendelijk welkom bij aankomst. Inchecken met een glaasje cava. Personeel vriendelijk en super behulpzaam. Uitgebreid ontbijt. Vroegen naar de mooie plaatsjes voor een fietstocht en werden door een behulpzame dame echt op onze wenken bediend.

Datum van verblijf: maart 2019
Bedank KamielB_13
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019
Google-vertaling

Dear KamielB_13,

Thank you for choosing The Serras and taking the time to write a review about your experience with us.

I was thrilled to have you describe us as the best hotel you have ever stayed at, that you felt our team was friendly and super helpful and that you really appreciated our assistance in planning out the perfect bike route to explore the best sites in Barcelona. Thank you very much. It was a pleasure to have you in house with us.

My team and I thank you for your kind words and I personally look forward to welcoming you back at your new home in Barcelona.

Kind regards,

Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 november 2018

Klein luxe hotel (28 kamers) met zeer vriendelijk personeel die je het gevoel geven dat je onderdeel bent van een grote familie. Heerlijke bedden en goede douche.Zowel ontbijt als diner zijn uitstekend. Ook de locatie is perfect!

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Odyssey21321849735
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018
Google-vertaling

Dear Odyssey21321849735,

Thank you for choosing The Serras Hotel for your stay in Barcelona and taking the time to write a review about your experience with us.

I was thrilled to have you describe us as a ¨Super Hotel¨, that you found our team to be very friendly giving you the feeling of being part of a family, that our location is perfect and our food simply excellent. Thank you very much. At The Serras we are truly committed to offering a genuinely caring and attentive, personalized service so we truly appreciate your fantastic comments.

My team and I thank you for your kind words and I personally look forward to welcoming you back at your new home in Barcelona.

Kind regards,

Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken