Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
196 US$
171 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
302 US$
259 US$
NH Hotels
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hotel 1898(Barcelona)
283 US$
225 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
131 US$
121 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Novotel Barcelona City(Barcelona)
223 US$
172 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Grand Hotel Central(Barcelona)
326 US$
292 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
153 US$
112 US$
Expo Barcelona
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
127 US$
113 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
186 US$
172 US$
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hotel Arts Barcelona(Barcelona)
2.074 US$
2.003 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Aan het strand
Beoordelingen (1.068)
Beoordelingen filteren
1.068 resultaten
Waardering van reizigers
983
72
10
2
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
983
72
10
2
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 1.068 beoordelingen
22 augustus 2016 beoordeeld

Voor 4 dagen in aug naar Barcelona geweest. Op aanraden van zakenrelatie geboekt bij Boutique Hotel The Serras. Via mail vooraf nog even wat praktische vragen gemaild over ons verblijf. Gelijk een keurige reactie terug !. Netjes van het vliegveld opgehaald (is overigens niet inbegrepen maar regelen ze zo voor je) door een alleraardigste chauffeur. Bij entree welkom geheten door bijna alle medewerkers. Iedere avond werden onze kamers ook nog even gezellig gemaakt. Lichten alvast aan en op de nachtkastjes stonden kleine petitfours met flesjes water. We hadden een klein probleempje met car rental SIXT. Is direct opgelost door hotel manager mevr. Matas. Een probleem die we zelf niet konden oplossen. We kregen een upgrading van onze kamers omdat ze vonden dat onze kinderen dat wel verdiend hadden hahaha. Ik kan er nog heel veel meer aan toevoegen. Zo geweldig hebben we gehad. Wij zijn zelf horeca ondernemers en weten hoe belangrijk gastvrijheid is. Na 4 dagen in dit hotel te zijn geweest kan ik u vertellen dat dit hotel de gastvrijheid heeft uitgevonden. Hier komen we zeker weer terug.

  • Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank Rein R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2016
Google-vertaling

Dear Rein R,

I would like to personally thank you for taking the time to write a review about your stay at The Serras.

We were delighted to have you describe us as an ´´Amazing hotel´´ and were so happy to read that you felt welcomed by our team from the moment of arrival and that you really appreciated the little touches such as the turndown amenities in your room as well as your room upgrade but most of all that you will be returning to our hotel! Our team works very hard to deliver an exceptional service to our guests and it is always very gratifying to be recognised for all our effort so THANK YOU!

Our entire team thanks you for your very nice words and we look forward to welcoming you back very soon at The Serras.

Kind regards,

Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 augustus 2016 beoordeeld

Alles klopt hier, ga het beleven! De attentie en oog voor details zijn onovertroffen. De rooftopbar, het sterrenontbijt, de locatie, het personeel, de geluidsisolatie is top, beste bedden ever... alles is van 7 sterren niveau. Niet goedkoop maar zeeeer de moeite waard!

  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Remco_Irene
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Remco_Irene,
Thank you for choosing The Serras and for taking the time to write such a nice review about your experience with us.

We are delighted to have you describe us as the ´´Best hotel in Barcelona´´, that you felt that our attention to detail is second to none and most of all that you felt like our panoramic, star breakfast, location, staff, sound insulation, and beds make our hotel a ´´7 star´´! We work very hard to achieve this level of service and so it gives us great joy to receive such wonderful compliments from our guests. Thank you very much!

Our entire team thanks you for your very kind words and we look forward to welcoming you back very soon at your new home in Barcelona.

Kind regards,
Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen al enkele keren naar Barcelona, telkens namen we een andere hotel, maar dit is absoluut onze nummer 1!!!
Perfecte legging om de stad te verkennen. Gelegen aan de nogal drukke baan passeig de colom, maar in het hotel/kamer zelf is daar niets van de merken. Het dakterras met bar is zeker een pluspunt op een zonnige dag. lekkere drankje en cocktails, al kan het wel eventjes duren eer deze op de tafel komen. De kamer, alsook de badkamer zijn mooi ingericht en groot genoeg, iedere avond staat er een lekker "homemade" snoepje/koekje op de kamer. Het ontbijt is super!!! Leuke formule en meer dan keuze genoeg. Het personeel (lobby, restaurant, poetsvrouw, doormen...) doen hun jobs perfect, niets op aan te merken en zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug! Het enige wat wij niet aanraden is het diner bij informal, het restaurant van het hotel, eten is lekker, maar niet voor die prijs...

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
1  Bedank Lies B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016
Google-vertaling

Dear Lies B,

Thank you for choosing The Serras and taking the time to write a review about your stay with us.

We are delighted to have you describe us as an ´´excellent hotel´´ and feel very proud that you consider us to be number 1 in Barcelona! We strive to provide our guests with an unparalleled service and so it makes us extremely happy for you to acknowledge our strong effort. It was equally a pleasure to read that you found our drinks and cocktails to be delicious, the breakfast super and last but not least our staff to be excellent, very friendly and do their jobs perfectly.

Our entire staff thanks you for your kind words about the Serras and we look forward to welcoming you back in the near future at your new home in Barcelona.

Best regards,
Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 januari 2016 beoordeeld

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. De kamers, en het hotel in het algemeen, zijn zeer mooi ingericht. Mooie bar op het dak waar je kan genieten van het mooie uitzicht over de haven en de zee. Het ontbijt was fantastisch!! Het enig minpuntje aan dit hotel zijn de kamers aan de achterkant die geen mooi uitzicht hebben.

Kamertip: Kamers vooraan hebben een mooi uitzicht.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Vincent V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2016
Google-vertaling

Dear VincentV,

We appreciate your kind comment and the time you took sharing it with us.
We are pleased to hear that you enjoyed the hotel and the room, the rooftop bar but most of all that you thought the staff was “very friendly”.

We are looking forward to see you again here at The Serras.

Kind regards,
Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 november 2015 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel
Zeer goede ontvangst
Uitgebreid ontbijt
Goede ligging
Goede bedden
5 ***** waardig
Kamers proper
Mooi terras op de dakverdieping
Aanrader
Komen zeker nog eens terug
Zwembad mocht iets groter

  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank luc527
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antonio B, Director General van Hotel The Serras, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015
Google-vertaling

Dear Luc527,

We appreciate your kind comment and the time you took sharing it with us.

We are pleased to hear that you enjoyed the hotel and the room, the location and most of all that you thought the staff was “very friendly”. This is such an important fact for us.

We are looking forward to see you again here at The Serras.

Kind regards,
Antonio Bignone
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken