“Mwah”

Geclassificeerd als nr. 496 van 10.796 Restaurants in Barcelona
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: El Raval
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke inrichting en gezellig sfeer! De prijs-kwaliteitverhouding is teleurstellend. Het eten had weinig smaak. Niet voor herhaling vatbaar, helaas!

Datum van bezoek: augustus 2021

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een lunch of ontbijt kun je bij Flax &Kale prima terecht. Zalig eten, uitgebreide keuzes voor vlees / vis / vega. Mijn zus en ik zijn dol op de sfeer in dit restaurant en als je reserveert, vraag dan een plaats op het dakterras / moestuintje van deze fraaie zaak. Kudos voor ober Ramon die ons perfect hielp en ook zelf proactief de rekening controleerde of er een eerder besteld (maar vervolgens zelf afbesteld) gerecht niet op de rekening stond. Muchas gracias Ramon!

Datum van bezoek: juli 2020
27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een gezonde maaltijd. Perfecte lunch of ontbijt. Heerlijke sfeer. Bij mooi weer ga naar het dak terras!

Datum van bezoek: december 2019
29 oktober 2019 beoordeeld

Samen met mijn dochters heerlijk (en eerlijk) gegeten. Gelunched in dit geval. Gezond, vegan, vegetarisch of met vis. Alles duidelijk aangegeven. Ruime keuze aan gezonden smoothies. Erg leuk van binnen ook.

Datum van bezoek: oktober 2019
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede keuze voor wie op zoek is naar een gezond ontbijtje of lunch in Barcelona. De gerechten zijn veelal plantaardig maar voor de liefhebber zijn er ook een aantal opties met vis. Alle gerechten zijn glutenvrij en voorzien van duidelijke allergeneninformatie. De menukaart is een grote pluspunt maar ook het frisse en uitnodigende interieur maken Flax & Kale tot een fijne ontbijt/lunchspot in Barcelona.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Flax & Kale bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Flax & Kale geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.