Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is prima gelegen aan een klein plein, op 200 meter van de Ramblas en 100 meter van de haven, ook naar het strand loop je in 5 minuten. Het hotel heeft een permanent bezette receptie en 2 liften. Op de overdekte binnenplaats is een artistiek vormgegeven trap. De kamer is ruim, heeft een klein balkon, een flatscreen tv en een kluisje ( sleutel bij de receptie). De badkamer heeft een zeer ruime regendouche, wastafel, toilet en bidet. De wifi werkte uitstekend ( max 4 apparaten per kamer aan te sluiten). Het ontbijt was uitstekend, verse harde broodjes, ruime keuze aan zoete broodjes, verschillende soorten kaas en vleeswaren, yoghurt, vers fruit en salade, gekookte eitjes, roerei, gebakken bacon etc. Er was zelfs champagne. Enig minpuntje was dat de vruchtsappen niet vers en erg zoet zijn. Koffie was prima, ook cappuchino beschikbaar. De kamers werden goed schoongemaakt en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Al met al een prima hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Medinaceli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Estimado Cliente. Estamos encantados con que haya elegido nuestro hotel y le haya dejado tan buena experiencia. Trabajamos para hacer felices a nuestros clientes y nuestra mayor satisfacción es conocer que nuestro objetivo se ha cumplido. Esperamos volver a recibirle en nuestros hoteles en un futuro próximo. Anna Ruiz. Customer service

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

In dit hotel een week gezeten. Gevestigd op een plein.Vlak om de hoek bij La Rambla en de Boulevard. Leuk en schoon hotel. Goed ontbijt van alles te krijgen. Vriendelijk personeel!
Ook leuke eet gelegenheden om de hoek waar je niet ver voor hoef te gaan.

Datum van verblijf: oktober 2017
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Medinaceli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Geachte klant. We waarderen uw feedback en hebben uw tijd gebruikt om ons te schrijven over uw verblijf. Wij werken om onze klanten blij te maken en onze grootste tevredenheid is het weten dat ons doel is vervuld. Wij hopen u van harte welkom in onze hotels in de nabije toekomst. Anna Ruiz Klantenservice.

Beoordeeld op 17 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hotel is zeker de 200€ die we betaalden per nacht niet waard. Er is een rare geur aanwezig op de kamer ( kamer 03 )Ontbijt is maar zeer gewoontjes voor een 4 * hotel. Ligging is wel perfect aan de haven en dicht bij de Ramblas.

Datum van verblijf: oktober 2016
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Medinaceli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2016

Mijne heren,
Wij waarderen al uw bijdragen, omdat we zeer geïnteresseerd om te weten van de klant adviezen.
Over locatie, zoals u aangeeft, is het zeer in de buurt van de hoofd- en aantrekkelijke punten van de stad, zoals las Ramblas, Colon standbeeld en alle gotische wijk.
Wij zullen zo blij je weer te zien in uw volgende reizen naar onze stad.
Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met dito ligging vlakbij haven, Ramblas en Plaza Real. Hotelkamer 409 was erg ruim met 3 prima bedden. Superklein balkonnetje. De lift is wel erg traag. Ontbijt buffet meer dan royaal. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken

Geachte heren,
Dank u voor al uw opmerkingen.
We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en je had een geweldige ervaring.
We zullen blij zijn om je weer te zien in uw volgende bezoek aan Barcelona.
Beste wensen,

Beoordeeld op 23 juni 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel hebben we geboekt via Stedentrips.nl en heeft 4 sterren.
Het hotel ziet van binnen op de begane grond en qua architectuur mooi uit. Echter, de bedden zijn vreselijk om in te liggen en de badkamer mist veel onderhoud! Deze lijkt modern, maar de voegen zijn slecht onderhouden, de doucheslang lijkt aan alle kanten, de massagedouche mist onderdelen en is zwaar verkalkt.
Het ontbijt is uitgebreid, maar mist organisatie. Hierdoor worden veel producten niet op tijd bijgevuld en tafels blijven on-afgeruimd.
De liften zijn traaaaaaaaaag.

Datum van verblijf: juni 2016
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Medinaceli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2016

Beste klanten,
Eerst en vooral, zouden we willen verontschuldigen, omdat ons team altijd wil een geweldig verblijf bieden aan onze klanten, maar wij betreuren als in uw geval we kon niet voldoen aan uw verwachtingen.
Echt hartelijk dank voor al uw opmerkingen en wij nemen nota van allemaal naar aandacht en vervolgens probeert alle onze service te verbeteren, omdat een van de doelen van onze kmain is dat u geniet van uw verblijf.
We zouden zo blij zijn als je zou kunnen ons een ander ooportunity in uw volgende bezoeken aan Barcelona geven.
Hartelijke groeten,