Beoordeeld op 31 mei 2017

perfect gelegen in een zijstraat van de Ramblas, niet ver van Catalunya (stops van alle bussen).
supervriendelijk onthaal met uitleg over ligging / faciliteiten / wat op voorhand te boeken.
pc ter beschikking om documenten (boarding bvb of inkomtickets) af te drukken.
goed ontbijt, niet super uitgebreid, maar van uitstekende kwaliteit. Eitjes zoals je ze wenst à la minute klaargemaakt.
"Menu" door de dag met snacks elke dag anders en eenvoudig lekker.
kamers mooi verzorgd. het aparte lounge gebeuren hoeft niet (omdat je over de gang moet, dus eigenlijk geen gebruik van gemaakt).
kortom een absolute aanrader.
volgende Barcelona trip weten we alleszins welk hotel terug te nemen !

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017

Zalig Hotel met een zeer gemoedelijke uitstraling. Super vriendelijk en behulpzaam. Ideaal als uitvalsbasis voor een city trip naar Barcelona. Ligt zeer centraal en is gemakkelijk bereikbaar met alle vormen van transport. Het enig min puntje dat we kunnen bedenken is dat het misschien wel wat lawaaierig kan zijn aan de kant van de straat. Ons heeft het niet gestoord wij waren moe genoeg :-).

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 18 februari 2017 via mobiele applicatie

Zeer goede ligging, knap design en vooral een zeer gastvrij onthaal. De kamers zijn zeer ruim, het bed comfortabel.
Het ontbijtbuffet is eenvoudig maar goed, de warme gerechten naar keuze te bestellen. Groot pluspunt zijn de inbegrepen snacks en niet alcoholische dranken gedurende de ganse dag.
Enige minpunt vind ik de lawaaierige kamer aan de straatzijde. Zeker een aanrader !!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 5 november 2016 via mobiele applicatie

Ligging is ideaal. Zijstraat van de Ramblas en kort bij de place da la Catalunya.
Rustige buurt. Leuke opzet van de kamers met het uitzicht op een plantengevel.Tegenover de kamer aan de andere zijde van de gang is er een extra loungeruimte voorzien (TV , hangmat! , ...).Deze is enkel toegankelijk met de badge van je kamer. Maw 2 kamers voor de prijs van 1. Ontbijt is prima. Personeel is ZEER behulpzaam.
Iets hogere prijs is zeker gerechtvaardigd.
Hoge beoordeling is correct!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 oktober 2016 via mobiele applicatie

Gezellige eethoek en prima ontbijt. Tof dakterras met "doe het zelf bar". Feilloze receptie. Coole bar in de kelder waar je kan genieten van lekkere cocktails.... kamers zijn zeer verzorgd en het bed is zalig. Boek een weekend en ontdek het zelf !

Datum van verblijf: oktober 2016