Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Prettig hotel op 5 minuten lopen van de Rambla, schoon, bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel! Ontbijt goed, veel vers fruit! Kamers schoon, goed bed! A soorten aanrader voor een lang weekend Barcelona

Datum van verblijf: februari 2018
SERHSHotels, Guest Relations Manager van SERHS Del Port Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Dear guest,

Thank you for staying with us and for sharing your experience with other travelers. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

We are glad to know that you enjoyed our location next to La Rambla, and also our facilities, the breakfast and the attention provided by our staff.

We hope to welcome you back in SERHS Del Port Hotel in Barcelona!

Best regards,

Beoordeeld op 22 september 2017

Ruime kamers, tamelijk smal bed, alle toiletgerief aanwezig, ook haardroger. Prima douche.
Dagelijks onderhoud, zoals het hoort.
Prima verblijf, geen ontbijt genomen.(in de omgeving is gelegenheid genoeg voor een ontbijtje)

Datum van verblijf: september 2017
SERHSHotels, Director de Relaciones con Clientes van SERHS Del Port Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017

Dear Marina,

First of all we want to thank you for choosing us for your stay in Barcelona and also for taking the time to share your experience.

We take note of your comments in order to improve.

We will be most glad if we have the chance to welcome you again, and do not hesitate to contact us for further information you may need.

Kindest regards,

Laura | Guest Relations Department

Beoordeeld op 16 augustus 2017

Zeker boeken geweldige prijs kwaliteit verhouding , dicht bij alles en zeer toegangelijk om bezoeken te doen in Barcelone op loopafstand van de zee Tijdens de nacht duty door nederlands sprekende medewerker

Datum van verblijf: augustus 2017
SERHSHotels, Director de Relaciones con Clientes van SERHS Del Port Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Dear guest,

we want to thank you for your opinion and for choosing SERHS del Port during your time in Barcelona. We will keep working hard in order to mantain our quality and service excellence.

It will be a pleasure to welcome you back soon in the near future.

Kind regards,
María Pérez - Guest Relations Department

Beoordeeld op 30 januari 2017 via mobiele applicatie

Hele aardige, hulpvaardige recteptionisten. Kamer elke dag mooi opgeruimd en dat voor een mooie prijs. We waren met 2 personen. Iets meer dan €200 kwijt via booking.com. Locatie is ook prima, je staat binnen 5-10 min op las ramblas

Datum van verblijf: januari 2017
SERHSHotels, Director de Relaciones con Clientes van SERHS Del Port Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2017

Dear guest,

On behalf of the entire team of hotel SERHS Del Port, we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience on TripAdvisor.

We are happy to know that we were able to make your stay enjoyable and that our hospitality and services reached your expectations.

Hopefully we'll be seeing you again soon at our home.

All the best,

SERHS Del Port
info.delport@serhs.com

Beoordeeld op 6 oktober 2016

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
SERHSHotels, Director de Relaciones con Clientes van SERHS Del Port Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2016