19 personen bekijken dit hotel
Hotel 1898
Vio.com
Beoordeeld op 6 juni 2023

Perfect hotel, geweldige locatie en een heerlijk ontbijt. Aanrader om Barcelona te bezoeken en midden in het centrum te slapen en veel dingen op loopafstand te kunnen doen. Service van het hotel en ook echt super.

Datum van verblijf: juni 2023
Igor Rodriguez, Director General van Hotel 1898, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2023

Leonie,
Bedankt voor je geweldige feedback over ons hotel! We zijn blij te horen dat je verblijf perfect was en dat je hebt genoten van onze geweldige locatie en heerlijk ontbijt. Het is inderdaad een aanrader om Barcelona te bezoeken en in het centrum te verblijven, zodat je veel bezienswaardigheden op loopafstand kunt verkennen.

We zijn ook verheugd dat je de service van ons hotel als super hebt ervaren. Ons team streeft ernaar om ervoor te zorgen dat al onze gasten een geweldige ervaring hebben en zich goed verzorgd voelen.

Nogmaals bedankt voor je aanbeveling en voor het kiezen van ons hotel. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen en je een net zo perfect verblijf te bieden.

Beoordeeld op 12 februari 2023

Erg prettig hotel dichtbij de Rambla voorzien van alle gemakken. Prachtig mooi dakterras met zwembad. Prettige wellness. En een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Enige minpuntje was dat er aan het begin van de avond even geen warm water was.

Datum van verblijf: februari 2023
Fanny Le Brusq, Otros van Hotel 1898, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2023

Dear Jody,

Thank you very much for taking the time to share your opinion on Tripadvisor!

It makes us really happy to see that you enjoyed your stay with us! We are sorry about the little incident with the hot water, we trust that it was fixed quickly and smoothly!

If your future travel plans bring you back to Barcelona, we would be delighted to welcome you back and ensure you have a wonderful stay!

Beoordeeld op 11 februari 2023

Wij hadden een gratis upgrade gekregen van kamer. Mooie marmeren badkamer, heel goed bed, rustig en aangenaam warm. Bij aankomst ook super onthaald, water gekregen, koffers werden naar de kamer gebracht. Alles werd goed uitgelegd. Het ontbijt was ook super uitgebreid met op onze laatste ochtend een kleine attentie van het hotel gekregen. De wellness en spa waren rustig en aangenaam. De massage werd gegeven door een hele vriendelijke vrouw en heeft echt haar tijd genomen. Het hotel ligt op de Rambla maar was toch heel rustig, niets van geluidsoverlast (dit hadden we ook gevraagd bij het boeken).

Datum van verblijf: februari 2023

Dear arneb726,

Thank you very much for taking the time to share your opinion on Tripadvisor!

We are really glad to see that you had a great time with us! Many thanks also for your nice word regarding our Front Desk staff and our therapist from the Spa. It makes us deeply happy to see that we met all your expectations!

We hope to have the pleasure to welcome you back again very soon at H1898!

Beoordeeld op 29 januari 2023

Prachtig hotel, schoon, heerlijk bed, alles marmer in de badkamer, heerlijke grote zachte handdoeken, super zen indoor pool, teveel om op te noemen, vriendelijk personeel, niks was teveel gevraagd en altijd met een glimlach..alles was perfect...wie in Barcelona verblijft moet een keer in Hotel1898 geweest zijn..

Datum van verblijf: januari 2023
Fanny Le Brusq, Otros van Hotel 1898, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2023

Dear jewelf2023,

Wow! Thank you so much for this great comment!

It is a real pleasure and a great satisfaction to see how much you loved your stay with us! We also really appreciate your nice words regarding the staff, this means a lot to us!

We hope to have the pleasure to welcome you back next time you visit Barcelona!

Beoordeeld op 9 november 2022

Dit hotel is een uitstekende uitvalsbasis om Barcelona te bezoeken door zijn centrale liggong op de Ramblas. Van hieruit kun je makkelijk met de metro alle richtingen uit. Tevens kan je er genieten van een excellent ontbijt. Na een lange dag is het heerlijk om even te verpozen in het binnenzwembad waar je tevens gebruik kunt maken van sauna en hamam. Indien je te moe bent om nog de stad in te trekken op zoek naar een restaurant kan je ook terecht in het restaurant van het hotel. Meer dan degelijke gerechten tegen schappelijke prijzen. Kortom zeker een aanrader voor wie een uiterst verzorgd verblijf wil boeken in Barcelona.

Datum van verblijf: november 2022
Fanny Le Brusq, Otros van Hotel 1898, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2022

Dear Riks,

On behalf of the whole team, we would like to thank you for this 5 stars review! It makes us really happy to see that you enjoyed your stay with us to the fullest!

We look forward to welcoming you again next time you visit Barcelona!