Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (1.974)
Beoordelingen filteren
1.974 resultaten
Waardering van reizigers
1.308
435
120
64
47
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.308
435
120
64
47
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.974 beoordelingen
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel in hartje Barcelona. Het gehele plaatje klopt. Ook de prijs - kwaliteit verhouding is in orde. Het personeel is super vriendelijk. Het hotel heeft een heerlijk dakterras voor een drankje of een hapje. Op 250 meter afstand is een hop on hop of bus halte. We hebben genoten

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank petravdwelle
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoteles_Center, Guest Relations van Casa Fuster Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dear Ms. Petra,

Thank you for taking the time to share your feedback!

We are so delighted that your experience with us was so wonderful! Our goal is to make all our guests feel special, welcomed and comfortable when they walk through our doors.
It is true our location is really convenient if you want to visit Barcelona. As you stated before, we are near to a hop-on & hop-off bus station; also very close to the main attractions, upscale shops, and amazing restaurants, which makes it a prime destination!

We would love to welcome you back again to stay with us in the near future. We look forward to your next visit!

Kind regards,
Nuria Tusell

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2019

Hotel Casa Fuster ligt aan de paseo de gracia, met prachtige modernistische gevels in eerste instantie niet bedoeld als hotel maar als woning voor de echtgenote van de heer Fuster....de laatste 15 jaar is het nu hotel....hier proef je nog de ouwerwetse glorie en luxe met een picolo aan de entree van het hotel en verder vriendelijke staf die je welkom heet....we bestelden met zijn allen alleen maar een koffie , we waren met 7 personen en ploften neer op/tussen de grote kussens van de fauteuilles..prachtige architectuur en alle wereldpers ter beschikking ....we hebben genoten van de luxe en van de kraakheldere toiletten...de rekening was 39,90 euro.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank charlybrown48
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoteles_Center, Director de Relaciones Públicas van Casa Fuster Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Dear guest,

We highly appreciate your comments and we are more than pleased to know that you enjoyed your time at our property. Thank you for taking the time to write to us, it is fulfilling to receive such a wonderful comments.

We hope to be able to welcome you again in the future.

Warmest Regards from Barcelona,

Patricia Martin - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Top hotel! Prachtig gebouw, heel vriendelijk personeel, alles heel netjes, zeer goede ligging, heerlijke restaurants in de buurt! Ideale uitvalsbasis, met de metro kan je overal naartoe. Prachtige marmeren badkamer en heerlijk bed...

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank PieterFOG
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoteles_Center, Director de Relaciones Públicas van Casa Fuster Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018


Dear Pieter,
We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us! It is always a pleasure to receive positive comments about our hotel and service, as we work every day to improve it. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.

Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

Sincerely,
Cesar Royo - Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2018

Tweede keer dat we hier logeerden. Prachtig hotel, gelegen in de winkelstraat bij uitstek in het centrum van de stad. Service is zoals men kan verwachten in een 5* hotel. Ontbijt is zeer verzorgd, maar het leek ons minder uitgebreid dan tijdens de zomermaanden, waarschijnlijk ook minder volk. Het diner is een aanrader : zeer lekker en een mooi uitzicht op de Passeig. ( het restaurant bevindt zich nu op de eerste verdieping ). Mooi uitzicht op het dakterras, zwembad is eerder een plonsbad. De suite had wel enkele minpuntjes : de airco werkt onvoldoende ( 25 graden vinden wij te warm) en de kleerkast is veel te klein. De badkamer is ruim met een groot assortiment aan producten. De kapper is schandalig duur en niet aan te raden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Clubje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoteles_Center, Director de Relaciones Públicas van Casa Fuster Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Dear guest,

We appreciate your comments regarding your stay at Hotel Casa Fuster. It is always a pleasure to receive positive feedback.

We are thrilled to hear that you enjoyed your time with us, our location is conveniently close to shopping areas, dining, and attractions making it a prime destination. We appreciate you mentioned also our terrace bar where you can enjoy the nice view of Passeig Gracia.

We are sorry about our pool size, but as being a Monument building we are not able to enlarge it.

Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

Sincerely,
Cesar Royo. Guest Relations Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 april 2018

We komen al vele malen in dit hotel elke keer als we zakelijk Barcelona bezoeken. De service die je in dit hotel krijgt was en is ongekend goed. De kamers worden zo langzamerhand iets minder. Je merkt dat ze heel veel gebruikt worden en ja als er niet tijdig gerenoveerd wordt dan ga je dat merken en soms zien.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Nico P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoteles_Center, Director de Relaciones Públicas van Casa Fuster Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2018

Dear Mr. Nico,
We thank you for taking the time to give us feedback about your recent stay with us, especially for choosing us every time you come back to Barcelona!
I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.

We, at the hotel Casa Fuster, highly appreciate your interest in helping us improve our facilities by assisting us with your reviews.

Thank you again for sharing your experience, and we are looking forward for your next stay!

Sincerely,
Cesar Royo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken