Beoordeeld op 21 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een heel fijn verblijf hier. We kregen een vriendelijk ontvangst. Het ontbijt was in orde. En de locatie is perfect centraal gelegen. Verwacht hier niet de grote luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 13 mei 2017

mooi pand op steenworp van pl Catalunya. vriendelijk personeel. mooie schone kamer en prima ontbijt. als je al iets mist wordt dat meteen opgelost. leuke "balkon ruimte" om te ontbijten en om 's avond te zitten. in de avond uren is er geen personeel en kun je zelf koffie (goed apparaat met cups, lekkere koffie), thee en fris nemen.

Kamertip: wij hadden een kamer met eigen badkamer en toilet, er zijn ook kamers met gebruik van een gemeenschappelijke badkamer (toilet op badkamer).
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 14 september 2016

Met de Plaça Catalunya om de hoek zit je qua locatie zeer centraal gelegen en zit je op de ideale plek om overal vlot te geraken met behulp van de metro. Daarnaast beviel de kamer ons ook zeer goed. Groot genoeg, met een leuke badkamer en in ons geval zelfs met een terrasje. Het ontbijt was eerder beperkt, maar voldoende. Als we nog eens naar Barcelona komen, zullen we hier opnieuw verblijven!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 28 september 2015

Wat een fijne locatie deze B&B. Het hoekje om bij plaza de Catalunya. Ideaal, in het centrum. We werden ontvangen door de beheerder Alfred en kregen een drankje aangeboden. De kamer was netjes, schoon en eenvoudig. We hadden een gedeelde douche met toilet. De sfeer is fantastisch. Het ontbijt bestond uit: verse croissants, muffins of cake, brood (met broodrooster), vers fruit (kiwi, appels, perzik, meloen), diverse vruchtendrank. Lekker beleg (goede kaasplakken, gerookte ham en gewone ham), jam, pasta's. Vruchtenyoghurt met cereals. De koffie was subliem van smaak (Illy) en de thee was van een zeer goede kwaliteit (Damman).
De vrouwelijke beheerster was enorm aardig en niets was te gek. We wilde gebruik maken van de koelkast en dat was geen probleem (even een sticker met je naam erop). Het ontbijt kun je nuttigen op een klein balkon, waar je heerlijk kunt zitten.

Als we weer naar Barcelona zouden gaan, dan zouden we zeker weer boeken bij Cami Bed and Gallery.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Zeer mooi pand, met een hele mooie speciale antieke lift. Mooie verzorgde & frisse kamers. Kamers zijn misschien iets minder ruim maar dat stoorde mij niet. Personeel zeer vriendelijk en een supergoede ligging om Barcelona te verkennen. Ontbijt: is ok maar eerder beperkt. Kortom : zeker een aanrader voor wie enkele nachten in Barcelona wil verblijven.

Datum van verblijf: september 2015