Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, goeie ligging, mooie kamers. Een aanrader ! Toen we hier binnenkwamen kregen we al direct een glaasje cava aangeboden. De kamers hebben hele goeie bedden, airco is aanwezig. Goeie douche met rituals producten, ruime badkamer! Ligging is zeer goed, dicht bij stad én zee.

Datum van verblijf: augustus 2019
HMBARCELONA, Reservations department van H10 Port Vell, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear Mrs. Kathleen,
First of all we would like to thank you for your time used in sharing your experience about your last stay. We appreciate your comments about our service and location and we hope to see you again in our property, it will be a pleasure to host you!
Best regards,
H10 Port Vell team.

Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 4 nachten in dit hotel en het was prima. Het hotel ligt zeer centraal bij de haven en de Gotische wijk. De kamers, bedden, douche en toilet zijn goed en voorzien van rituals producten. De service is goed, het personeel zeer vriendelijk en het ontbijt is heerlijk. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: februari 2019
HMBARCELONA, Reservations department van H10 Port Vell, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Dear Henry,
We would like to thank you for your positive comments about our location and staff. Our main mission is to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay. We hope to see you again in the near future. Best regards, H10 Port Vell team

Beoordeeld op 19 april 2018 via mobiele applicatie

Twee nachten hier met veel plezier doorgebracht. Het hotel ligt direct tegenover Port Vell, de haven van Barcelona met in de directe omgeving diverse goede restaurants.
Wij kregen een upgrade ivm mijn verjaardag naar een kamer met uitzicht op de haven. De kamers zijn modern en van alle gemakken voorzien.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en naar keuze zijn er diverse ei gerechten en o.a. Crêpes en churros te bestellen.
De medewerkers zijn vriendelijk en niets is hen teveel.
Op de bovenste verdieping is er een terras en bar en een klein zwembad met een mooi uitzicht over port Vell en omgeving.
Tegenover het hotel stopt de hop on hop off bus.
Voor ons een perfect hotel om in Barcelona te verblijven en ze zien ons hier zeer zeker terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

O wat waren we tevreden over de keuze van dit hotel!
Ten eerst is het ideaal gelegen aan de oude haven, rustig en toch op wandelafstand van la Rambla.
Het hele hotel is modern ingericht en ook de kamers zijn vrij nieuw. Ze zijn ruim, er is gratis water en koffie aanwezig. De bar op het dak is geweldig, super gezellig met een prachtig zicht op de haven.
Over het ontbijt waren we even enthousiast! Ruime keuze aan vanalles van kaas tot cakejes en fruit, heel verfijnd. Warme gerechten zoals een omelet of pancakes worden vers gemaakt op bestelling (in prijs inbegrepen).
Een echte aanrader dus, zeker qua prijs/kwaliteit!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt. Perfecte locatie; centraal gelegen. Keurige kamers met alles wat je nodig hebt; kluisje minibar koffie.
Dicht bij ramblas; dichtbij strand. Langs haven heerlijk lopen en eten

Datum van verblijf: februari 2018