Beoordeeld op 29 april 2018

Lang weekend verbleven in het H10 Urquinaona Plaza, prachtig luxe hotel op een perfecte locatie.
Mijn kamer (307 basic double for single use) was aan de binnenzijde van het gebouw, dus ipv uitzicht naar buiten, uitzicht op het atrium, de kamer was voor mijn gebruik (alleen reizend met handbagage) groot genoeg, maar als je met zijn tweeën bent, wordt het zelfs met alleen handbagage al erg krap.
Maar verder was alles dik in orde, goedwerkende TV, airco en WiFi, Krups Nespresso machine, badjassen/slippers, verzorgings producten van Rituals, minibar, safe, grote douche, strijkbout/plank, voldoende stopcontacten.
Het ontbijt van het hotel is uitgebreid en prima, gedeeltelijk wordt het uitgeserveerd (koffie, gebakken eitjes, vers geperste jus en croissants) voor de rest (vers fruit, yoghurt, gebak, broodjes, beleg etc.) mag je naar het ontbijt buffet, waar zelfs de Cava niet ontbreekt.
Het hotel is verder niet gehorig, heeft een dakterras met zwembad(je), en ligt op een perfecte locatie, het metrostation Urquinaona ligt er letterlijk voor de deur (geen overlast) en te voet is de Plaça de Catalunya en de Passeig de Gàrcia op 5 minuten, en de kop van de Ramblas op 10 minuten lopen,
Samenvattend heel goed luxe hotel, waar je gast, en geen nummer bent, zou het zo weer boeken.

Kamertip: Vraag om een kamer met uitzicht naar buiten
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het zijn niet de grootste kamers, maar de netheid en vriendelijkheid zijn top. Het ligt heel erg centraal en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Zalig rustig dakterras met dompelbad en uitzonderlijk vriendelijk personeel. Vooral aan de receptie helpen ze je werkelijk met alles!

Datum van verblijf: oktober 2017
Cial U, Director Comercial van H10 Urquinaona Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2017

Dear Vallekeb,

First of all, thank you considering the H10 Urquinaona Hotel for your recent stay.

We are proud to know that your stay with us was brilliant and our service stunning.

It encourages us to continue working day by day!

Warm regards,

Meri Ferrando
Sales Manager

Beoordeeld op 14 juli 2017

Het hotel is gelegen vlak aan het metrostation.
We waren er met ons hele gezin, verdeeld over drie kamers.
De kamers zijn zowat identiek ingericht, maar ze verschillen toch qua oppervlakte van elkaar. Wij logeerden in kamer 207, deze was beduidend kleiner dan de andere kamers op de zesde verdieping 606 en 607.Maar alle kamers waren voor de rest prima. Het ontbijt was zeer goed, met een dikke pluim aan het personeel in het ontbijtrestaurant.Voor het eerst meegemaakt dat je een menukaart krijgt om te kiezen op welke manier je je eitje wil gebakken hebben, Een spiegelei wordt op een zeer originele manier voor jou gebakken.Zeker proberen zou ik zeggen.
Ook is het heerlijk vertoeven in de tuin, waar je even tot rust kunt komen na een bezoek aan de stad en waar je kunt genieten van een heerlijke coctail. Kortom een heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel die je ten alle tijden van dienst zijn.Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Kamer 207 is beduidend kleiner
Datum van verblijf: juli 2017
Cial U, Director Comercial van H10 Urquinaona Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Dear Ronny J,

We really appreciate your time used in sharing your comments of your recent stay in our Hotel.
I can assure you that all the staff is delighted to check that our service met your expectations.

Thank you for highlight our breakfast service and above all our staff.

We will be glad to welcome you again in a near future.

Best regards from Barcelona!

Meri Ferrando
Sales Manager

Beoordeeld op 23 november 2016 via mobiele applicatie

Wat een top hotel!

Aangekomen bij de receptie en direct geholpen in het Nederlands. Glaasje cava aangeboden bij check in.

De kamer met zicht op het plein was zeer mooi en proper. Geen geluidshinder. Zalige grote douche en badkamer.
De matrassen van het bed waren top nog nooit zo goed gelegen!

Het ontbijt was ook top. Vers fruitsap, cava, broodjes aangeboden aan tafel. Echte nespesso machine. Elke dag een andere zoete en zoute bereiding.

Kortom top en al beste hotel en service die we gekregen hebben op Citytrip!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

We hadden een standaard kamer, ligging aan een druk plein. Driedubbel glas en totaal geen buitengeluid. Kwaliteitsproducten in de kamer (nespresso-rituals). Ondanks super behulpzame en vriendelijke receptie wou de airco niet echt goed werken. 300 meter van Plaza Catalunya.

Datum van verblijf: november 2016