“Wauw!”

Geclassificeerd als nr. 224 van 10.608 Restaurants in Barcelona
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: El Raval
17 maart 2020 beoordeeld

Heel lekker, met super bediening door Munish! Zeker de paella eens proeven, was uitstekend. Aanrader

Datum van bezoek: februari 2020

17 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, leuke menukaart voor iedereen wat, van groot naar klein. Werden zeer netjes bediend door Nauvel, was top. Aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
23 juli 2019 beoordeeld

Dit plekje is echt heel aangenaam. Met een super vriendelijke bediening hebben wij hier heerlijk genoten van twee lekkere tapas en nadien van een heerlijke ravioli en een paëlla met kip. Niets op aan te merken. Zeker doen!

Datum van bezoek: juli 2019
bodeb2018, Gerente van Bo de Boqueria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Thank you for the visit :)

21 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel lekkerder dan we verwacht hadden. De paella was goed en het personeel zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit zeer goed.

Datum van bezoek: mei 2019
Bo De B, Gerente van Bo de Boqueria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Bedankt :) graag dat u aanwezig was. Zeer dankbaar voor uw woorden en beoordeling.

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant die zeker de moeite van een bezoek waard is. Wij hebben paella gegeten en die was heerlijk.
Het restaurant is erg in trek, dus de doorloopsnelheid is groot. Je hebt je laatste hap net in je mond en alles wordt weggehaald en je krijgt de dessertkaart onder je neus geschoven. We hebben geen dessert genomen.
Al met al een goede keuze, maar niet als je wat meer tijd wilt hebben voor een rustig diner.
Prijs was ook prima!

Datum van bezoek: maart 2019
Bo De B, Gerente van Bo de Boqueria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Bedankt voor zulke vriendelijke woorden, blij dat je bij ons bent.

Reizigers die Bo de Boqueria bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Bo de Boqueria geweest? Deel je ervaringen!