Beoordeeld op 7 februari 2015 via mobiele applicatie

Een van de beste of misschien wel het beste hotel van Barcelona. Zijn kleine capaciteit van kamers en gasten zijn volgens mij de troef van dit hotel. Omdat het een klein hotel is en dus ook minder volk, kunnen ze meer kwaliteit geven aan de gasten die er verblijven. Een rustig, aangenaam en perfect gelegen hotel waar personeel ALTIJD hun best doet.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 17 december 2014

Midden in de Barri Gòtic ligt dit oude paleis. Gelukkig had ik een kleine huurauto die goed door de kleine straatjes paste: volg de route beschrijving die je van het hotel krijgt en het vinden in geen probleem. In het hotel stukken Romeinse stadsmuur en zelfs een Romeinse verdedigingstoren. Smaakvolle kamers, goede bedden en vooral top klasse medewerkers. Vriendelijke attentie. Dit hotel scoort hoog op TripAdvisor en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Daarnaast ligt het op een prima plek, het meeste in Barcelona kun je hieruit gewoon lopen.

Datum van verblijf: december 2014
Francesc H, Director General van Mercer Hotel Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2015

Beste Meneer,

heel erg bedankt voor het delen met ons zijn uitstekende ervaring in het Mercer Hotel Barcelona.

Als General Manager, ik ben erg trots om reacties als de uwe te lezen.

Bedankt voor uw steun,

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 februari 2014

Drie dagen in hotel Mercer , Barcelona doorgebracht. Het ligt midden in de barrio gotico dicht bij alles en toch zo rustig gelegen. Heel vriendelijke en persoonlijke service, leuk ontbijt, en leuke tapasbar.

Datum van verblijf: februari 2014
Francesc H, Director General van Mercer Hotel Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2014

Dear Sir / Madam,

Thank you for providing us your opinion about the Mercer Hotel Barcelona and our services.

As General Manager, I am glad to hear that you enjoyed our breakfast à la carte and our Bistrot Le Bouchon.

I look forward to welcoming you back very soon.

Warm regards,

Beoordeeld op 27 januari 2014

Een mix van moderne inrichting in een oud pand. Prachtige kamers met heerlijk bad in de kamer. Zachte bedden met lekkere kussens. Perfect ontbijt, duurt helemaal niet enorm lang als hier gezegd word. Je moet natuurlijk goed ontbijten!! Prachtige locatie midden in de Gotische wijk. Heel vriendelijk personeel. Restaurants zijn ook goed. Kortom, in een woord geweldig!

Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken

Dear Mr. Peters,

Thank you for sharing your comments with us. I appreciate a lot your detailed description about your room and the breakfast.

As General Manager of the Mercer Hotel Barcelona, I am glad to recieve comments as yours. Al the staff of the hotel hopes to offer more “incredible” experiences to our upcoming guests. Do not hesitate to contact us if you plan to visit Barcelona again.

Thank you so much!

Kind regards,

Beoordeeld op 18 oktober 2013

Het hotel is ideaal gelegen in het hart van het oude Barcelona. Naar aanleiding van een congres verbleven wij er vier dagen . De kamers zijn ruim en bieden alle confort. De sfeer van de oude muren en het oude, schitterende gebouw wordt ideaal gecombineerd met moderne design elementen. Het eten is van hoge kwalitieit, alles ambachtelijk klaargemaakt en de bediening is warm en vriendelijk. Misschien een klein minpuntje is de ingewikkelde ontbijtfomule, we zijn gewoon rap,rap,rap wat bij elkaar te eten, hier word je bediend en je hebt er de tijd voor nodig, dit minpuntje wordt evenwel ruimschoots gecompenseerd door de hartelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de voeding. als we opneiuw in Barcelona zijn, komen we zeker terug. Een aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: oktober 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken