Beoordeeld op 15 november 2016

Wanneer je Barcelona bezoekt en niet in een hotel wilt zitten van 1 van de grotere ketens is dit een echte aanrader. Hotel is gezellig en knus - kamers niet groot maar perfect ingericht en voldoende ruimte voor je spullen. Schoon en heerlijke douche.
Personeel is ook super vriendelijk en behulpzaam.
Prijs / kwaliteit is absoluut in verhouding. Restaurant van hotel is ook aanrader!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Voor de derde keer hier gelogeerd. Dat zegt genoeg. Overal centraal bij. Is wel wat gedateerd in vergelijking toen we de eerste keer er waren in 2008. Lijkt bijna niet te worden onderhouden. Wij hadden een kamer aan de achterkant dus geen last van het stadsgewoel. Kamer is wel klein.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 april 2015

fijn hotel, temidden van de wijk El Born, goede vertrekplaats om Barcelona te verkennen.
Oud gebouw, vloer was scheef. Raam gaf uit in klein straatje, toch veel lawaai van de grote straat in de buurt: straten worden 'nachts schoon gespoten met water, vuilbakken worden leeggemaakt, vespa's starten, bouwvakkers beginnen bijzonder vroeg...
Maar ligging is ideaal en vriendelijk personeel.

Kamertip: vraag een rustige kamer!
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 3 juli 2014

Ons favoriete hotel in Barca! Niet te groot, maar wel van alle gemakken voorzien op de luxe kamer. Midden in de levendige wijk El Born, je valt je hotel uit en staat midden in de gezellige drukte van deze wijk. Heerlijke bedden, mooie badkamer en prima ontbijt. Het is echt eens wat anders dan een kamer in een groot hotel. Groot pluspunt is het gratis gekoelde water in de koelkasten op de gang en fruit. Behulpzame receptie bij vragen.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 20 mei 2013

Ligging in wijk Born = top, kamers basic en beetje verouderd, we boekten een suite kamer maar als suite kamer verwacht je toch wel iets meer : uitzicht uit kamer enkel op patio, geen vernsters naar buiten, vrij veel lawaai. Ontbijt verzorgd.

Datum van verblijf: mei 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken