Beoordeeld op 25 februari 2018

Heel professioneel. De medewerkers stellen alles in het werk om er een geslaagde vakantie van te maken. Ze geven ook heel goede tips over restaurants en bezienswaardigheden. Een aanrader en zeker de moeite om terug te gaan. Een meerwaarde aan een verblijf in Barcelona.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 29 juni 2017

We waren er nu voor de tweede keer. Omdat het de eerste keer goed is bevallen kozen we nu opnieuw voor hotel Do.
Het personeel is professioneel en bijzonder aardig en biedt een goede service.
Het hotel is niet groot. Dat vinden wij prettig. De receptie is in het restaurant, gewoon aan een tafel. Dat voelt veel beter dan een balie in een grote hal.
De ligging aan het Placa Reial biedt veel voordelen. Het is prettig op het terras. Het ontbijt op het terras is genieten.
De volgende keer wordt het weer hotel Do.

Kamertip: We hadden nu een kamer op de tweede etage (met balcon en zicht op het placa Reial). Dat was beter dan een kamer op de vijfde etage.>
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 13 februari 2017

Statig hotel aan het Placa Reial in het hartje van de stad met ruime en elegant ingerichte kamers. Heerlijk ontbijt à la carte en iedere dag vers fruit en een kleine traktatie (bonbons, ovenverse koekjes) op de kamer. Attent en zeer behulpzaam personeel. De kleinschaligheid van het hotel en de persoonlijke aandacht van de medewerkers maakt dat je je zeer welkom voelt.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 juni 2016

Vriendelijke en correcte service , uitgebreid ontbijt met een zeer grote keuze, modern ingerichte design badkamer . Er was 1 minpuntje , soms een onaangename geur in de badkamer anders had ik dit hotel een 5 gegeven

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 23 mei 2016

Super service, hele mooie kamers en een betere plek in Barcelona voor een city is er niet te vinden.

Elke dag vers fruit, gratis minibar en elke dag een klein snoepje op de kamer. Bij ons verblijf van 3 dagen zat ook nog een een gratis tapas menu voor twee met een gratis fles (wijn of cava).

We hadden de Superior Double kamer. Geen aico lawaai en het geluid van het plein viel ook erg mee. Goed geïsoleerd!

Één klein minpunt, er was geen waterkoker koffie/thee voorziening op de kamer.

Kamertip: Heb maar 1 kamer gezien, maar die was perfect
Datum van verblijf: mei 2016